You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs „Złap Zachód Słońca” z Nagrodami ;-) Tydzień 8 oraz podsumowanie tygodnia 7 , ogłoszenie zwycięzców-OSTATNI TYDZIEŃ

in #polish6 years ago (edited)

WOW
Bardzo się cieszę że tak spora ilość osób głosowała na moje zdjęcie w VII edycji.
Bardzo wam dziękuję. Nie spodziewałem się aż tak dużego poparcia. Mimo to jako nowa osoba (od 12 dni) można wygrać !!! Wysyłajcie zdjęcia, nie bójcie się, nikt was nie pogryzie a zabawa może być przednia:-) Tak jak pisałem w wcześniejszym poście edycji VII " kto nie ryzykuje nie pije szampana" Dzięki Wam otwieram szampana i pije wasze zdrowie. Pozdrawiam serdecznie a w szczególności TOMIIego który zorganizował ten konkurs.

PS. Tomii wrzuciłem pod swoje zdjęcie link z Twoim konkursem (chyba to nie jest karalne??? oflagowanie).
Mam nadzieję że zgłosi się więcej osób do rywalizacji.

Sort:  

Hej. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Co do oflagowania, nie spotkałem się nigdy z tym w takiej sytuacji. Jeszcze raz GRATULUJĘ wygranej.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59244.75
ETH 2651.05
USDT 1.00
SBD 2.49