You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs "Złap zachód słońca" Rostrzygnięcie finału

in #polish6 years ago (edited)

Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tym konkursie. Oczywiście to zasługa wyłącznie @julietlucy która pierwsza zauważyła moje zdjęcia i uwierzyła w to że mogę konkurować swoimi pracami z wami. Bardzo Ci dziękuję za wsparcie @julietlucy!!! Oklaski dla @tomii za zorganizowanie tego konkursu,wielki szacun przyjacielu, zabawa była przednia:-). Dzięki @tomii mieliśmy również w tej rywalizacji sponsorów którzy tak hojnie obdarowali trzy pierwsze miejsca czyli "portal naukowy Głodni Wiedzy", " @wzp", "@annanowicka" i "@ptaku" . Dzięki nim mieliśmy zastrzyk adrenaliny.
Gratuluję zajęcia II miejsca przez @martaedyta. To kobieta która wspiera nas wszystkich i stara się abyśmy w steemit czuli się jak w rodzinie. Oglądając Twoje zdjęcia czuć jest tą sympatie i ciepło którym emanuujesz.
Gratulacje dla III miejsca @wzp (nie wiem dlaczego ale przez cały czas kojarzysz mi się z Polskim Związkiem Wędkarskim ;-) Włożyłeś kawał dobrej roboty. Piękne zdjęcia i nie tylko w konkursie.
Oraz brawa dla pozostałych finalistów : @see-it-feel-itpl; @baro89; @gabriel-kyd; @ptaku. Po waszych zdjęciach widać że macie ten błysk w oku, czujecie to co się w okół was dzieje nie tylko głową ale okiem i sercem i na pewno przez to nie zrezygnujecie z fotografii. Sam jestem fotografem amatorem i przez cały czas próbuje szlifować tą sztukę.
Oczywiście nie zapominajmy o tych którzy włożyli swój wkład, prywatny czas na ocenienie naszych prac.
To zdolne bestie z sokolim okiem i profesjonaliści w swojej klasie.
Mówię tu o JURY!!! @photo.ethernity; @hallmann; @veggie-sloth; @veggie-sloth; @anshia; @tomii oraz @nieidealna.mama która ma niesamowite ptzepisy na smakową kawę w swoim blogu :-)
Jeszcze raz bardzo dziękuję i myślę że znajomości które tutaj nawiązaliśmy po konkursie na mocy nie spadną.

Sort:  

wzp czy PZW co za różnica :)

chyba sie nie gniewasz ??? :-)

No skąd :) Jestem członkiem PZW więc nawet gdybym chciał to nie mam prawa się gniewać :)

No to już wiemy skąd skojarzenie :)

Dziękuję bardzo za miłe słowa;-), oczywiście zapraszam w przyszłości do kolejnych konkursów. W każdym razie być może wykorzystasz swoją nagrodę specjalną i tym razem zrobisz zamiast zachodu , wschód słońca na wulkanie
El Teide. Pozdrowienia.

Już zdążyłem zerknąć na bilety. Za jedyne 1200 zł z gdańska z jedną przesiadką na teneryfę i z powrotem ;-) Zobaczymy się na pewno. Jeszcze wychaczę jakiś porządny hotel i lecę. Musisz mi dać znać co przygotować na przyjazd (nie mam pojkęcia jak wygląda taka wyprawa) i ile czasu potrzebuje na taką zabawę. Dodatkowo muszę podreperować kondycję :-)

Podpisuje się pod tą listą potrzebnych rzeczy na taki wyjazd na Teneryfę. Jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę? Wkrótce zbliża się urlop i waham się między Zielonym Przylądkiem a Teneryfą.

Nie ma problemu. Coś przygotuję. Jakby co to zawsze też można napisać do mnie. Zielony Przylądek też rozważam, ale może za 2 lata bo będę miał opcje statkiem tam płynąc z Teneryfy.;-)

Jutro idę do biura podróży i jest duża szansa że na przełomie wrzesień październik będę na Teneryfie. Także każda informacja co zwiedzać, w którą część wyspy najlepiej jechać, czy można ogarnąć wędkowanie itd dla mnie cenna jak złoto.

Ogólnie to z wędkarstwem jest super. Karta która jest na rok i pozwala łowić wszędzie to koszt około 30 euro. Mam znajomych wyspiarzy co łowią, więc zawsze coś podpowiedzą. Załatwiłeś coś w biurze podróży?

Niestety nie tam gdzie chciałem ale już nie było wyboru. Chciałem północ Teneryfy a jest Costa Adeje. No cóż będę sobie radził. W poniedziałek rano jestem będe na Teneryfie :)

Cześć ja byłem teraz w Polsce we wrześniu za 100euro tam i z powrotem. 1200zł z przesiadką to bardzo dużo. Podsunąłeś mi pomysł na posta. Opiszę jak można tanio tutaj przylecieć. Generalnie z Warszawy można się dostać łatwiej i bezpośrednio. Jak będziesz gotowy to pomogę w organizacji wszystkiego od A do Z;-)

Żona już mnie buntuje na wylot :-) Wiąże się z tym dużo spraw organizacyjnych. Wolne w pracy, pozwolenie na wyjazd poza granice Polski (to muszę załatwić w pracy) paszport reszta to błachostka :-) Jak to wszystko będę miał w ręku dam znać i się ustawimy. Na pewno w tym roku nie dam rady. Widząc moją żonę tak zainteresowaną nie będę miał wyjścia i przylecimy. Może przy okazji wpadniemy jeszcze na Obserwatorium astronomiczne w Gran Canaria

Ok. wiesz gdzie pisać;-)

:-) wiem. Na pewno będę Ci d..e zawracał.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60239.77
ETH 2896.71
USDT 1.00
SBD 2.45