You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- GMO

in #polish6 years ago

Hehe :) Mój temat :) Oczywiście reblog :) Pozostanę przy swoim zdaniu, że oczywiście bez GMO nie wyżywilibyśmy tak licznej populacji świata i również ten proces wpływa na mniejszą podatność na choroby roślin, ale czy wydają owoce o takich samych właściwościach zdrowotnych ? Czekam może ktoś zna odpowiedź np : ostatnio widziałem w telewizji słodką cebulę hah

Sort:  

Gratuluję i czekam na kolejne propozycje.

Zaintrygował mnie ten fragment:

bez GMO nie wyżywilibyśmy tak licznej populacji świata

Mam dwa pytania:
-Czy aktualna liczna ludności jest najwyższą w dziejach ludzkości?
-Od kiedy stosuje się GMO w postaci w jakiej widzimy to dzisiaj?

trochę jak z jajkami, niby super jakby były wszystkie z chowu wolno wybiegowego ale kogo byłoby na to stać.... cena by poszybowała w kosmos i po prostu nie było by jajek dla wszystkich ;)

Choć mam dość skrajne poglądy i wydaje mi się nieco odmienne od Twoich przekornie tutaj z Tobą się zgodzę.

Jeśli ktoś ma w nosie takie czynniki jak jakość towaru oraz los zwierząt powinien mieć możliwość do zakupu przykładowych jajek o niskiej cenie i tym samym jakości aby w pełni mógł doświadczyć wszystkich konsekwencji z tym związanych między innymi zdrowotnych.

Człowiek na błędach uczyć się powinien ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62349.28
ETH 3026.88
USDT 1.00
SBD 3.67