NeoBux najlepszy PTC do zarabiania.

in #polish6 years ago (edited)

Ostatnio natknąłem się na ciekawą stronę PTC , pod nazwą Neobux zarejestrowałem się poklikałem w reklamy i udało mi się zarobić 0.014$ może to nie jest duża suma pieniędzy , ale powoli po wyklikaniu tych 14 reklam ukazało się mym oczom ''AdPrize'' w wysokości 56 reklam.Po przeszukanie internetu dowiedziałem się że to jest coś jak totek mamy określoną ilość wejść i jakiś % szans na wygraną ale jaką wygraną? Jedne z lepszych nagród to np. 50$ lub Konto premium na 90 dni. Klikanie w reklmy
:View Advertisements - Tutaj pojawiają się nam reklamy zależnie od koloru tych reklam mamy inne nagrody np: kolor fioletowy - 0.001$
kolor zielony - 0.05$ lub 0.01$
21.png
Zakładka Offerts, dzieli się na trzy rodzaje Coins, Mini Jobs oraz Surveys więc mamy dużo możliwości do zarabiania.
Coinsy wymieniamy na dolary
2.500 Coins - 2$
10.000 Coins - 11$
Im więcej chcemy wymienić coinsow tym więcej dostaniemy dolarów maksymalnie można wymienić 100.000 coins na 170$.
NeoBux działa od 30 kwietnia 2008r. jest zaufaną stroną PTC patrząc na opinie innych użytkownikow a jest ich dosyć sporo. Sam działam na NeoBuxie od marca i udało mi się zgromadzić może nie dużą sumę pieniędzy ale zawsze wpadnie jakiś grosz za głupie klikanie w reklamy . Chciałbym też zaznaczyć jeżeli polecamy neobuxa innym użytkowinkom tym więcej zarabiamy.
Jak z wypłatą , możemy wypłacić min. 2$ przez Payza , Skrill , Neteller . Możemy również wypełniać ankiety z których jest ładny grosz za jedną ankiete możemy dostać od 0.35$ do nawet 0.80$. Również przez granie w grę np. Bridge , Sudoku i masę innych dostajemy 0.001$ za każde dwie minuty spędzone w grze. Ale musimy spełnić wymagania takie jak ukończenie gry wygraną lub przegraną i rozpoczęcie nowej gry, także nie ma zostawania komputera na noc aby farmił dolary ;).877.png Myślę że chyba wszystko poruszyłem jak nie to podziel się w komentarzu :P Dzięki za przeczytanie tego posta. Cześć.!

Sort:  

Podaj nazwę na NeoBux, bo przy rejestracji pytają, czy ktoś mi polecił. Może coś dostaniesz.

Congratulations @widomix! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58956.47
ETH 2517.89
USDT 1.00
SBD 2.48