Zwolennicy przymusowych szczepień: Ze Stop Nop NIE WOLNO NAWET ROZMAWIAĆ. Czy to już faszyzm?steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Wiele bezczelności w życiu już widziałem. Naprawdę wiele, ale to co odstawiają zwolennicy przymusowych szczepień w Polsce ociera się już o faszyzm. Jako osoba neutralna, starająca się być jak najbardziej rzetelna robię wywiady z wieloma osobami. Od Platformy Obywatelskiej po PIS, od KODu po ONR itd. Staram się dawać każdej kulturalnej osobie prawo do wypowiedzi. Mogę się z Jej poglądami nie zgadzać, ale dopóki ktoś mówi składnie i kulturalnie to należy go wysłuchać.

Takie zasady wpojono mi 20 lat temu gdy pierwszy raz zaczynałem pracę dziennikarza i mimo, że już dziennikarzem nie jestem to się tej zasady trzymam. Szczerze przez 20 lat NIGDY dosłownie NIGDY nie spotkałem się z taką falą NIENAWIŚCI, tylko za to że pozwoliłem się komuś wypowiedzieć.

Nie wierzycie to spójrzcie sami. Możecie też spróbować podyskutować z tymi ludzi. Ale nie wiem czy to coś da: https://www.facebook.com/stopstopnop/posts/1888149977942403

Sort:  

Możecie też spróbować podyskutować z tymi ludzi.

FB nie mam, ale gdyby pojawili się na steemit to bardzo chętnie z nimi porozmawiam.
Gdyby nie chcieli się ze mną zgodzić że temat szczepień to temat na który mamy prawo rozmawiać a nawet wyrażać swoje obawy dotyczące ich skuteczności i bezpieczeństwa to będę wiedział co robić. Na zamordyzm zgody tutaj nie ma.🚩

Najlepiej przeczytać nagłówek i resztę sobie dopowiedzieć. Pewnie nikt nawet nie obejrzał wywiadu już nie mówiąc o zapoznaniu się z projektem ustawy.

Żal mi takich ludzi, którzy nie chcą słuchać drugiej strony, tylko sami wiedzą najlepiej.

Najlepiej wywołać skandal i oczernić osobę, która śmiała w ogóle rozmawiać z tą panią. Nie przejmuj się Ator, niech sobie piszą i dalej bronią swojej głupoty i naiwności. Tylko czemu "szczepią" swoją głupotą inne osoby?

faszyści, płatne trole lub ideologiczni dogmatycy. zwyczajnie nie dopuszczają innych do głosu. I będą głośniej skomleć jak sprawa stanie się bardziej rozpoznawalna medialnie

Poczytałem komentarze i najlepsze są te: „tutaj nie ma miejsca na dialog” hehe

Dzień Świra dalej na czasie...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61888.55
ETH 3400.93
USDT 1.00
SBD 2.50