Zostało 10 dni Wolnego Internetu - Unia Europejska Podstępnie Przyśpiesza Głosowanie nad tzw. Acta 2. Przeciwnicy tzw. Acta 2 bywają wyzwani nawet od nazistów. PODAJ DALEJ!steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Michał Dydycz - szef Polskiej Partii Piratów - warto dodać w opisie.

Oglądałem tą rozmowę wczoraj na YouTube (całą godzinę i te kilka minut) i udostępniłem wszędzie gdzie się dało (Facebook, Twitter, Minds) i tutaj też podaję dalej. Jeszcze nie zaglądałem na Wykop, ale pewnie link do tego filmu też już się tam znajduje.

A jak przegramy to trudno. Będę kupował Twoje vlogi na płycie 🙂

Naszła mnie taka myśl, o której mówił Twój rozmówca. Wrócimy do początku lat 90 i "giełd", na których kupowało się pirackie VHS-y czy gry na Commodore 64.

Tyle, że wtedy to było legalne, a dzis za to grozi odsiadka :(

jest możliwy nowy model dystrybucji. swoją drogą jak ACTA2 odbije się na steemit? To ma serwery w USA. Prawo EU raczej ich nie dosięgnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65