Tajemnicze Zatrzymania za Finał WOŚP w Gdańsku + Owsiak Pozywa TVP za PlastusiesteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Właśnie kończę oglądać ten vlog na YouTube (jestem w 3/4) i mógłbym trochę napisać o agencjach tak zwanej "ochrony", ponieważ na początku mojej kariery zawodowej tam zaczynałem i wytrzymałem 3 lata... Nigdy więcej.

Sam też zrobiłem licencję II-go stopnia (chyba w 2008 roku) i ucząc się "liznąłem" trochę prawa. Ale ze względu nie wykonywania tego "zawodu" od 10 lat, już jej ważność dawno wygasła.

Tak jak mówisz są pracownicy zabezpieczenia technicznego, oraz pracownicy ochrony fizycznej. Są także konwojenci, którzy są odpowiedzialni za transport pieniędzy i którzy nierzadko uzbrojeni są w broń palną (już nie pamiętam od jakiej wartości konwojowanego mienia).

Są też dwa rodzaje licencji (chyba że przez te 10 lat coś się zmieniło):

  • licencja pracownika ochrony I stopnia, która upoważnia pracownika ochrony w zaopatrzenie w środki przymusu bezpośredniego (edit - między innymi paralizatorów), chyba konwojenci też mogą mieć ten stopień

  • licencja pracownika ochrony II stopnia, która upoważnia do tego, co "jedynka". Ale dodaje uprawnienia, gdybyś chciał założyć firmę ochroniarską, chciał zostać Szefem Ochrony, czy dowódcą warty (zmiany). Ja właśnie zrobiłem ten stopień, ale potem mi się odwidziało.

Jak mówisz, ochrona to nie jest praca dla małoletnich, oraz słabszych psychicznie. Jeśli chodzi o właścicieli firm ochroniarskich, to za zwyczaj są to byli milicjanci/policjanci.

Jeśli chodzi o kontrole firm ochroniarskich, to obawiam się, że... jakiś procent z nich by "poleciał", ponieważ wiem jakie tam panują (a przynajmniej 10 lat temu) patologie.

Ogólnie, bardzo dobry vlog.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62912.13
ETH 2544.21
USDT 1.00
SBD 2.84