Rozkręcam się DZIĘKI WAM - Już 60 SP i 0.01$ upvote - DZIĘKUJĘ!

in #polish6 years ago

Wreszcie!
Nareszcie upvote od wideoprezentacji coś znaczy. Na razie to tylko 1 cent, ale wreszcie go widać. A to wszystko dzięki Wam. Dlatego chciałbym bardzo serdecznie podziękować za wszystkie upvoity no bo to dosłownie dzięki Wam.

Szczególnie dziękuję @mmmmkkkk311 , @mariuszkarowski oraz @KapitanPolak , którzy upvoitują praktycznie wszystkie moje wpisy.

Ps. Wróciłem z wakacji od poniedziałku wracam do pisania pełną parą ;)

1 cent Upvoite.JPG

Sort:  

a ja nie upvotuje prawie wszystkich? Też to robię tylko że nie codziennie tylko transzą co 5-7 dni :p

To też moje marzenie 0,01 $, ale dojdę po woli do tego nie od razu Rzym zbudowano. Gratulacje i powodzenia w dalszych podbojach.

Powodzenia. Idę dać upvoicika to się trochę przysłużę

Jak w grudniu mając około 13 steem power dawałem 0.01 $ upvotem. A teraz mi do 0.01 $ jeszcze brakuje a mam 53 steem power'a. Wtedy steem był po 9 $.

ceny wszystkich krypto ogólnie spadły.

Tak jak philk powiedział, ceny poszły w dół. Im więcej Steem jest warty tym większa siła twojego głosu.

ceny wszystkich krypto ogólnie spadły.

Część tych "moich" upvotów przydzielił Ci @minprawdy którego upoważniłem do korzystania z mojej VP

Serdecznie dziękuję za to @minprawdy

Gratuluję :) I mały prezent również ode mnie .

no to masz ode mnie jeszcze 3,5 cenciaka ;)
w sensie 0,03534 SBD ;)

Dziękuję slicznie.
Idę się odwdzięczyć

a tak informacyjnie, jest jeszcze sposób żeby to jeszcze troszkę zwiększyć. W portfelu leżą sobie niewykorzystane 22.591 STEEM oraz $28.190 SBD. A co można zrobić szybko? SBD zamienić na giełdzie STEEM a potem cały STEEM zamienić na STEEM POWER , no i wtedy będzie ponad 100SP (jeśli dobrze liczę, SBD są trochę tańsze niż steem). Może nie będzie to od razu głos za 0,02 ale jakieś tam ułamki mocniejszy ;)

Nie wiem jaki masz plan na rozwój swojego konta, lecz zauważyłem że trzymasz w portfelu Steem. Moim zdaniem warto, aby ten Steem "pracował". Możesz go przelać na Steem Power dzięki czemu będziesz mógł dawać wyższe upvotes, a z serwisu wypłacać sobie tylko Steem Dollar. To oczywiście tylko luźna propozycja.

Pozdrawiam Michał

Cenna uwaga - dziekuje

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25