Reklamuję Steemit na swoim YouTube. Prośba pomóżcie reklamować film.

in #polish6 years ago

By film dotarł do wszystkich moich Widzów na YouTube trzeba by dużo ludzi obejrzało go od początku do końca, dała lajka (na youtube) i komentarz na YouTube.

By przejść do filmu na YouTube trzeba kliknąć tu: http://bit.ly/2KOVAaL

Sort:  

Dostajesz ode mnie lajka na youtubie
A na steemicie upvote :p

Brawo Ator! Pamiętaj że na dtube możesz zamieszczać dowolne reklamy więc nie jesteś niczym ograniczany. Do tego jest mnóstwo serwisów VISA-> krypto jak hodly.com które pozwolą na wpłacenie donacji chętnym a Ty dostaniesz świeże krypto ^^ możesz w ten sposób nawet urządzać głosowania kasą na jaki temat ma być następny odcinek!

Myślę że ten steemit jak sie rozkręci to będzie mega konkurencja dla YT

Problem polega na tym że yt'erzy mają jakiś dziwny kłopot ze zrozumieniem że dtube daje o wiele większe możliwości zarobkowe z reklam... wystarczy znaleźć sobie reklamodawcę i promować kanał wszystkimi drogami w tym na samym yt!

Hej, nie mam teraz czasu na obejrzenie całości, ale pozwolę sobie sprecyzować to, co usłyszałem na początku:

  • na blockchainie Steem nie są przechowywane filmy, jest tylko i wyłącznie tekst, można więc tylko dodać link lub hash do filmu
  • nie ma czegoś takiego jak konto Steemit, nasze konta są kontami na blockchainie Steem, a Steemit, DTube, DLive, itp., to tylko scentralizowane interfejsy

A to ciekawe.

Od jakiegoś czasu próbuję publikować na d.tube, ale wciąż jednej rzeczy nie rozumiem.
Skąd bierze się wartość steem-dolarów? Może jaśniej: jeśli chcę wymienić moje steem-dolary na np. LTC, to ktoś mi musi te LTC dać. Kto? Czemu ten ktoś miałby zgłosić popyt na moje steem-dolary? Do czego moje steem-dolary miały by jeszcze służyć (oprócz wymienienia ich na LTC/BTC/BCH etc...), że ktoś miałby mi za nie dać LTC/BTC/BCH? Jak to działa?

Jeśli masz na myśli SBD (Steem Blockchain Dollars) to ich wartość (1$) bierze się z tego, że mają pokrycie w STEEM, tzn. możesz przekonwertować 1 SBD na STEEMy o wartości 1$ za pomocą smart contractu wbudowanego w blockchain Steem.

SBD ma w teorii wartość co najmniej 1 USD licząc w STEEM'ach jeśli uruchomisz 3,5 dniową konwersję. W tej chwili ta konwersja jest jednak tymczasowo wyłączona bo użytkownicy konwertowali SBD do STEEM nawet wtedy kiedy SBD był wyceniany powyżej 1 USD, czyli tracili pieniądze i jednocześnie zmniejszali podaż SBD na rynku. Konwersja to narzędzie służące do egzekwowania wartości 1 SBD =~ 1 USD w czasie kiedy rynek wycenia go poniżej 1 USD. SBD w ryzach ma utrzymać presja sprzedaży nagrody – SBD przez autorów, którzy w nim zarabiają, jeśli jego wartość jest większa od 1 USD, a z drugiej konwersja gwarantuje za niego 1 USD po 3,5 dniach oczekiwania.
SBD wywodzi się od swojego protoplasty bitUSD z BitShares, ale tam konwersja wciąż działa i trwa 24h. bitUSD ma pokrycie w BTS. Możesz porównać na coinmarketcap, albo polskim coinpaprika.com jak wartość trzyma bitUSD, a jak SBD.

Na 99% konwersja jest tylko usunięta z interfejsu Steemit, blockchain dalej ją obsługuje, trzeba tylko sobie napisać skrypt, który wyśle tą operację.

Edit: testuję: https://steemd.com/tx/cab60678f5d01427cce4429d0dcf48e21dc7cfca

całość sprowadza sie do tego, skąd STEEM ma wartość. Według mnie najłatwiej to zrozumieć poprzez analogie wytłumaczoną tutaj (od 20:23)

Niech się polska społeczność rozrasta.

Dotrwałem do konca cda, tematyka nie do końca moja, ale w ramach podziękowania zalajkowane, zzasubskrybowane i dalej leciej na słuchawkach w komórce ;)

Nie widziałem jeszcze tego vloga. Trzeba będzie nadrobić póki jeszcze nie usunęli za "promowanie konkurencji" :) Upvote leci w ciemno :)

Upvote leci :)

Najbardziej u Atora lubię top 10 ...

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87