Politycy KRADNĄ Sukces Stop Acta 2

in #polish6 years ago (edited)

Wkurza mnie gdy ktoś usiłuje zabrać komuś efekty jego pracy.
Wkurza mnie gdy usiłuje się robić ludziom wodę z mózgu.
Wkurza mnie gdy politycy usiłują zrobić z siebie bohaterów gdy to właśnie to ONI chcieli skrzywdzić ludzi.

W tym wypadku mamy do czynienia ze wszystkimi trzeba rzeczami na raz. Jestem, więc wkurzony na maxa.

Wiecie kto kreuje się na obrońcę wolności? Kto twierdzi, że obronił nas przed ACTA 2?

Najbardziej PIS!

Dlaczego?

Bo głosowali przeciw.

No fajnie, że głosowali przeciw. Zapomnieli tylko powiedzieć dlaczego głosowali przeciw. Zapomnieli powiedzieć, że ZMIENILI ZDANIE, bo jeszcze kilka tygodni temu przebąkiwali, że ta regulacja jest w sumie OK. PIS, więc po porostu ugiął się przed naporem opinii publicznej. Ich zasługa jest dokładnie taka sama jak zasługa przemocowego męża, którzy przestaje bić żonę bo się boi że spotkają go za to konsekwencje. PIS zrozumiał, że głosowanie za tzw. Acta 2 to polityczne samobójstwo, więc zagłosował przeciw.

Zasługa obrony przez tzw. Acta 2 należy się organizatorom protestów.

I tu ciekawostka. Wczoraj w Warszawie pod siedzibą Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Warszawie odbyła się konferencja prasowa PO SUKCESIE PROTESTÓW PRZECIW ACTA 2. To jest to samo miejsce, w którym Janusz Kunowski 29 czerwca 2018 zorganizował JEDYNY W WARSZAWIE protest przeciwko ACTA 2. Dzwonię, więc do Janusza spytać co się dzieje i czemu nie powiedział, że jest konferencja prasowa. W końcu z protestu zrobiłem kilka fajnych filmów i nawet nawet dałem bardzo fajne przemówienie, a więc mógł być pewny, że z konferencji O SUKCESIE też zrobiłbym super live.

Co się jednak okazało? Janusza - organizatora warszawskich protestów nikt na konferencję nie zaprosił. Mało tego. Nikt mu nawet nie powiedział. Za to na konferencji brylowali kandydat na prezydenta Łodzi oraz kandydat na prezydenta Warszawy. Baa to wyglądało tak jakby to oni organizowali wcześniej protesty w Warszawie i to oni teraz cieszyli się sukcesem i to im należały się podziękowania.

Tymczasem dobrze pamiętam jak to było, bo w tzw. Stop Acta 2 siedzę prawie od samego początku. Protestów w Warszawie nikomu nie chciało się organizować. Była nawet obawa, że Warszawa jako jedyne duże miasto nie będzie ich miała. Janusz Kunowski podjął się, bo nikt inny nie chciał. I teraz to jemu należy się dziękuje.

Pozwoliłem, więc sobie zaprosić do siebie na kanał Janusza i nagrać z nim wywiad, aby chociaż w ten sposób powiedzieć mu DZIĘKUJĘ. Mam nadzieję, że poświęcicie chwilkę. Wejdziecie pod ten film ma YouTube i napiszecie Mu coś miłego. Zależy mi aby facet się nie poddawał. Wojna z tzw. ACTA 2 trwa. Na razie wygraliśmy tylko bitwę. Za kilka miesięcy problem powróci i znowu trzeba będzie walczyć. A politycy, którzy umieją tylko podłączać się pod cudzy sukces na pewno wtedy nie pomogą.

Pozostałe moje filmy przeciw tzw. ACTA 2.
(Oglądając je na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

Sort:  

pewnie we wrześniu będzie to samo, a PIS będzie zmieniał zdanie jak merkel w sprawie imigrantów, która to chyba zmieniała zdanie z kilkanaście razy.

Smutna prawda... Teraz trzeba jeszcze pilnować by nie zapomnieli że są przeciwni.

Pytanie z dupy: Skąd dowiedziałeś się o steemit ;)
Jeśli będziesz coś miał takiego, że masz obawy, że YT usunie ci film, to zawsze możesz uploadować na DLive.
W opisie jak się doda link YT, to potem w poście na steemit będzie to jako "klikalny" link.
Polecam też na DLive dawać też max 5 tagów po czym na poście na steemit edytować i wstawić inne niż te odgórne. Zostanie tylko 1szy tag "dlive". Tagi typu "lifestyle" czy "dlive-video" śmiało wywalić zastąpić czymś swoim.
Jak jest więcej jak 5 tagów, to taki post nie jest widoczny na steemit pod tymi tagami.

Konto to akurat założył mi widz i dał (potem czekałem miesiąc po zmianie hasła). A generalnie dowiedziałem się od Ciebie, ale okoliczności to Ci opowiem prv bo ludzie będą gadać.

Jeśli chodzi o PiS to przyznaję rację, sam to zauważyłem. Nagle nastąpiła w nich cudowna przemiana. Nieładnie, że także politycy PO przypisują sobie te sukcesy i "podpinają" się "na krzywy ryj". Najlepiej przypisać sobie czyjś sukces.

Prawie wszystkie filmy udostępnione tutaj widziałem. Do nadrobienia będę miał wywiad z Miriam Shaded.

Niestety politycy lubią przypisać sobie cudzy sukces. Cholerne chorągiewki, które zmieniają zdanie jeśli osiągną dzięki temu korzyść.

@Wideoprezentacje Pełna zgoda, ogólnie to mamy podobne poglądy politycznę.

Nie zastanawiałeś się wrzucać filmików na tutejsze platformy? Jeżeli chciałbyś jakiś rad to chętnie ci pomogę, bo jednak nie działają one "genialnie", a jakby jakiś film usunęliby ci z YT to masz tutaj alternatywę :)

Pozdrawiam.

A akurat oglądałem to na YT

Jaka śmieszna zbieżność:

Art. 13.

Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

Czy przypadkiem próba wprowadzenia cenzury prewencyjnej nie podchodzi pod odwoływanie się do metod i praktyk komunizmu?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 68029.30
ETH 3272.63
USDT 1.00
SBD 2.64