Policja u YouTuberów po "Incydencie" na Finale WOŚP w GdańskusteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Ja na jego miejscu bym posłużył się takimi sformułowaniami jak "Fikcja literacka" czy jak to mówi Twój ziomek Carrioner specyficzny kontent (nie przytoczę cytatu bo uciekło mi słowo)

Równie dobrze można posłać całą scenę raperów do więzienia za mówienie że spożywają nielegalne substancje, przecież o tym mówią to się przyznają :o

Szkoda było by mi pieniędzy na prawnika, w bardzo prosty sposób można samemu się obronić też niepoczytalnością przecież był pijany...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63439.39
ETH 2545.40
USDT 1.00
SBD 2.66