Pacjent Zmarł w Szpitalu po 9 Godzinach na Izbie Przyjęć w Sosnowcu w Polsce, a dyrektor do rodziny "nie spełniliśmy Państwa oczekiwań"steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Podobno Sosnowiec to nie miasto, to stan umysłu. Dodam jeszcze grafikę, która mówi wszystko😉

Posted using Partiko Android

Prosisz się o flagę ;)

Taka jest nasz smutna polska rzeczywistość, jeśli coś ci jest i potrzebujesz pomocy specjalisty dzwonisz po karetkę(byle by ominąć izbę przyjęć), a po tym nawet i tak możesz mieć godzinę czekania. Pamiętam jeszcze jak za czasów szkolnych skręciłem kostkę na WF, procedura wymagała wezwania karetki to przed pustą salą prześwietleń czekałem tylko 30 min zanim lekarz łaskawie się pojawił ale kilka lat temu mój tata miał jeszcze ''lepiej'' (też skręcenie) ale on do szpitala dotarł sam i co usłyszał ? ''Lekarz BYĆ MOŻE będzie o 9:00'' (była 5 rano). Mimo że na dyżurze miał być i pewnie był tylko spał w gabinecie bo nocna zmiana taka ciężka

Skomentuję to przed obejrzeniem filmu, a później sobie to obejrzę, może wieczorem jak wrócę z protestów przeciwko ACTA 2 w Katowicach. Teraz jestem w pracy i mam przerwę śniadaniową i trochę obejrzę.

Przykro to dopiero im będzie. Mam nadzieję, że rodzina zmarłego nie odpuści i ich pozwie... i to nie na małą kwotę. Bo to jest kur... czę skandal, co się dzieje w polskich izbach przyjęć i SOR-ach.

Nie trzeba kończyć medycyny, by stwierdzić że facet ma zator naczyń krwionośnych, być może jakąś zakrzepicę spowodowaną cukrzycą (może nawet ten pan nie wiedział, że ma). Tutaj powinni beknąć wszyscy, począwszy od dyrektora szpitala, a skończywszy na sprzątaczkach.

Zabieram się za oglądanie, mam 15 minut, resztę później.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80