MOCNY WYWIAD: Zrozpaczona Maturzystka Będzie Powtarzała Rok i nie będzie miała Matury w 2019 Przez Strajk Nauczycieli. Czy ktoś się ulituje i pomoże tym dzieciom?steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Congratulations @wideoprezentacje! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 450 posts. Your next target is to reach 500 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Tak dużo o tym mówicie jakie to złe i straszne aż w mojej głowie pojawiła się wątpliwość. Czy to jest tak że mam pozytywne oceny ze wszystkiego to też mi grozi nie kwalifikacja? Niby nie kwalifikacja jest dla ludzi z jedynkami i małą frekwencją, ale koleżanka mówi że jest dobrą uczennicą bo sumiennie się uczyła przez 3 lata to mam czego się bać?

39:40 Krzysiu, są jeszcze normalne kraje? Ciężko dowiedzieć się co dzieje w danym kraju, Ja słucham Ciebie parę lat i dopiero teraz nakreśla mi się sytuacja jak faktycznie wygląda ten kraj.

ps. Koleżanko, nie jesteś jedyna. Rocznik 99 też ma problem #technikum ;p

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62104.41
ETH 2404.22
USDT 1.00
SBD 2.49