Liroy u Atora o Legalizacji Marihuany Handlu Polskimi Dziećmi i Sojuszu z Janusz Korwin-Mikke

in #polish6 years ago

Powiem Wam szczerze, że Liroy pozytywnie mnie zaskoczył i to mimo tego, że miałem pozytywne nastawienie do Niego już wcześniej. Wiecie - stary jestem - za moich czasów On był przede wszystkim zajebistym muzykiem.

A mimo to pozytywnie się zaskoczyłem.

Dlaczego?

Ano dlatego, że politycy (a mam z nimi sporo do czynienia) zwykle to aktorzy. To tak mega czuć, że jakaś osoba się "ekscytuje" na zawołanie bo to ładnie wygląda w kamerze. I w kamerze faktycznie wygląda to dobrze, ale jak się stoi koło takiego to szlak człowieka trafia, bo wiesz, że on udaje.

A Liroy?

Liroy gdy zaczął mówić o strasznych rzeczach jakie spotykają Polaków bo np. ćpają świństwa lub są poddawani handlowi ludźmi to czuć było, że jest AUTENTYCZNY. I tym mnie kupił :).

Serdecznie zapraszam do obejrzenia wywiadu.

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

Sort:  

Scyzoryk, scyzoryk, słuchało się ;) Na legalizację raczej szans w niedalekim czasie nie widzę. Pozdrawiam @wideoprezentacje

Wywiad wyszedł bardzo fajnie. Dobrze, gdyby na kanale było więcej pytania polityków o różne sprawy. Dodaj tag: pl-polityka :)

Co do Piotra - wiele nie skomentuję, bo nie będę obiektywny. Tak - jest autentyczny, przyszedł do Sejmu wprowadzać zmiany. Sporemu gronu wystarczy tylko wciskanie przycisków, ale nie w tym przypadku. Myślę, że jeszcze niejeden raz zaskoczy na plus :)

Jesli chodzi o marihuane to trzeba koniecznie zmienic prawo jesli chodzi o kierowcow, wtej chwili testy wykrywaja nawet po tygodniu ze ktos palil, wskaznik pokazuje stezenie tylko ze nie ma zadnego limitu, co oznacza ze jak ktos zapalil w poniedzialek i w srode policja mu zrobi test, to straci prawo jazdy i bedzie mial sprawe w sądzie. A policja sie chwali ze wytoczyla wojne kierowcom, którzy jeżdżą po narkotykach...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59708.78
ETH 3185.76
USDT 1.00
SBD 2.45