Korwin w TVP: Islamiści Mogą Wyzwolić Europę.

in #polish6 years ago

Protokół 1% to określenie fanów pana Janusza Korwin-Mikke na specyficzną sytuację: Ilekroć poparcie jego partii (wszystko jedno jak aktualnie się nazywa) niebezpiecznie zbliża się do progu wyborczego, Janusz Korwin-Mikke lub ktoś z jego najbliższego otoczenia robi coś spektakularnego co skutecznie odstrasza potencjalnych wyborców.

Tym razem lider partii, która w 2015 roku szła do wyborów pod hasłami "nie dla islamizacji Europy" uznał, że: "Islamiści mogą wyzwolić Europę". W dodatku nie było to "chlapnięcie" gdyż dziennikarka spokojnie dopytywała Pana Janusza i uzyskała potwierdzenie.

Reszta wywiadu była miejscami nawet jeszcze mocniejsza. Zapraszam do obejrzenia analizy tego co powiedział Pan JKM zawierającej fragmeny wywiadu w TVP.

Szczegóły we vlogu wraz z fragmentami mega pocisków w stronę Premiera (w którego opisie znajdziesz również linki do źródeł:

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube.

Sort:  

A było już tak dobrze...

Nie fanów tylko trolli... Oj coś Krzysiu ostatnio siejesz dziwną nagonkę... Jak nie na nauczycieli to na JKM, któremu "dosrywasz" regularnie... Powielasz po prostu dyrdymały, które uknuli sobie prześmiewcy na fejsie pod potami Korwina i jeszcze to promujesz i przyczyniasz się do tego, że rzeczywiście wyborcy JKM zaczynają tak myśleć. To jest mój drogi manipulacja :) Nie wiem o co tu chodzi, ale to nie jest ani obiektywne, ani rozsądne. A myślałem, że jesteś najbardziej zdroworozsądkowym youtuberem na naszej "scenie"... Widocznie nie ma takich, a nadzieja jak zwykle matką głupich... Ale do 3 razy sztuka...

Cytowanie JKM często nie oddaje tego co ma na myśli. Brakuje mi tu linka do całości tego materiału wideo – jestem ciekaw jestem szerszego kontekstu. Szczerze powiem, że nie spodziewałem się po Tobie takiego ujeżdżania na zdaniu bez szerszego kontekstu. Dobrze że chociaż wspomniałeś o Libii, nie zrozum mnie źle, nie jestem zwolennikiem Islamu wręcz przeciwnie, wolałbym żeby go w Polsce zdelegalizować. Założę się JKM też tu nie chce emigrantów Islamskich, po prostu nie jest dobrym politykiem. Polityk stara się mówić tak, żeby się wszystkim podobało przez co często nie mówi nic konkretnego, tylko gra na emocjach. JKM jest bardziej wymagający dla słuchacza i to jest w mojej opinii jeden z powodów dla których nie odnosi sukcesów politycznych.

Nie rozumiem dlaczego przykładasz rękę do spadku tego poparcia. Nawet w bardzo sprzyjających warunkach wejdzie do sejmu tylko mała garstka osób z partii "Wolność", a to może być bardzo zdrowe dla Polskiego Sejmu. JKM robił by za przyprawę do tej "mdłej zupy".

W źródle podajesz link do: https://opinie.wp.pl/ktory-kaczynski-jest-prawdziwy-obronca-biednych-nazywal-polowe-polakow-mizernymi-pijaczynami-6299485419882625a co chyba nie ma związku z tematem. Jeśli jesteś zmęczony, to odpocznij trochę. Małżonka się ucieszy.

znalazłem:


kontekst jest taki że wyzwolił by nas z pod okupacji EU (która powinna być zniszczona), a potem przechodzi do kobiet, które nie musiałby pracować, ale mogłyby.
Nie ma to związku z emigracją muzułmańską, którą potępia, a Ty (@wideoprezentacje) stawiasz to w takim świetle – umyślnie lub nieopatrznie, ale jednak. Dodatkowo wiadomo że JKM uważa cywilizację Chrześcijańską jako wyższą niż Islamską, tyle że ta wg. niego stoi wyżej od tego propagowanej ostatnio przez EU. Zgaduje że może mieć na myśli np. Libię zanim ta nie została zniszczona przez amerykański biznes.

kadafi

kadafi

Trafiłem dziś na taki film o ataku na Libię, jak ktoś ma 2h czasu to polecam. Być może są lepsze, ale może być z tego dobry materiał na "teorię spiskową" ;)

Ta "dziennikarka" swoją manierą (i fizjognomią) przypomina mi dziewczynę, która niedawno przyszła do mojej ciotki, podszywając się pod PGE i prosząc o ostatni odcinek faktury...

Nie pierwszy raz

Ja tam "fanem" Janusza Korwina-Mikke nigdy nie byłem, ale zawsze na niego głosowałem (poza 2007 rokiem, gdy zagłosowałem na PO, za co przepraszam), gdy miał tą swoją UPR. Teraz chyba sobie odpuszczę na niego głos. Na pewno nie oddam głosu na mainstreamową partię.

Jeszcze zobaczę czy Dobromir Sośnierz będzie się starał o reelekcję w wyborach do PE. Akurat mieszkam w regionie katowickim, to chętnie bym oddał swój głos.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56264.43
ETH 2991.65
USDT 1.00
SBD 2.21