Jeszcze dziennikarz? Czy już pracownik redakcji na politycznym etacie?

in #polish6 years ago

Dziś przyszedł do mnie dziennikarz chcący zrobić materiał na temat "mojej twórczości".

Pierwsze pytanie brzmiało: Dlaczego zdecydował się pan wesprzeć platformę obywatelską?

Odpowiedź: Co? Nie wspieram platformy obywatelskiej.

Dziennikarz: Ale jak to.

Ja: Normalnie.

Dziennikarz: Przejrzałem ostatnie 100 pańskich vlogów i na ponad połowie krytykował pan PIS.

Ja: Nie prowadzę statystyk. Robię materiały na aktualne tematy i odnoszę się do rzeczywistości taką jaką widzę. Niezależnie od barw partyjnych. Skoro Pan mówi, że ostatnio w ponad 50% przypadków skrytykowałem to co akurat zrobił PIS to znaczy, że zrobili akurat coś co uznałem za złe dla Polski lub Polaków.

Dziennikarz (niestrudzony): No ale krytykując PIS wspiera pan Platformę.

Ja: Nie.

Dziennikarz: Jak to nie!

Ja: No normalnie. Czy jeśli skrytykuje Pan samochód Mercedes to znaczy ze wspiera pan Volvo?

Dziennikarz: No nie. Przecież jest wiele marek samochodów.

Ja: Bingo. Tak samo jest wiele partii politycznych. To nie jest wybór między PIS i PO.

Dziennikarz (lekko już podirytowany): No ale można chyba powiedzieć, że pod wpływem Pańskich vlogów część osób odejdzie od PIS i przejdzie do obozu PO.

Ja (mając już dość): Proszę Pana. Jak już usiłowałem powiedzieć: Jestem NEUTRALNY. Nie liczą się dla mnie barwy partyjne tylko to co kto robi. Skoro akurat PIS robi źle to krytykuję PIS. Jak PIS robi dobrze to chwalę PIS. Tak samo jest z każdą inną formacją polityczną. Może zauważył Pan, że co prawda PO ostatnio nie krytykuję, ale również ich za bardzo nie chwalę. Wie Pan dlaczego? Bo PO aktualnie nic nie robi, to nie ma czego ani chwalić, ani krytykować. Bo nieustane darcie się: "PIS TO ZŁO" zostało już przeze mnie omówione dawno temu i nie ma sensu do tego tematu wracać.

Dziennikarz (facet był niestrudzony serio): No ale to chyba to lepiej jak PO niż nie robi, niż jakby miało szkodzić?
Ja: Pan to powiedział na serio?
Dziennikarz: Tak - a co?

Ja: Chce Pan utrzymywać bandę nierobów z podatków i cieszyć, się że nic nie robią, bo to lepsze niż jakby mieli szkodzić? ...

Ten wywiad trwał jeszcze trochę i dalej było jeszcze ciekawiej. Jak się ukaże to Wam dam link, a jak się nie ukarze to sam go streszczę bo szkoda aby się marnował.

uyuyg.jpg

Sort:  

Krzysztofie, polecam też założyć sobie konto na nowej wersji DLive do 24.09. Zgarniesz darmowe 100 Lino Coins, a na odświeżonej platformie będzie można każdemu z twoich filmów dawać bezpośrednio napiwki. Z samego przydziału Steem to dużo tu nie zarobisz.

Ciekawe ;D
Można wiedzieć z jakiej stacji/redakcji pochodził dziennikarz? Gdzie będziemy mogli ujrzeć (w to akurat wątpie, że się ukarze) wywiad?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63439.39
ETH 2545.40
USDT 1.00
SBD 2.66