Poker Challange | SPIN & GO - DZIEŃ 14

in #polish6 years ago (edited)

14day.png

Cześć, czołem...

...śpieszę z kolejnym update-em !

UPDATE

DZIEŃ #7-14

Przez ostatnie dni niewiele się zmieniło, siadać do gry chciało mi się średnio, aczkolwiek coś tam pograłam.
Zazwyczaj zaczynam sesje odpalając 2 stoły i w trakcie jak wejdę we flow dodaje trzeci a następnie czwarty stolik.

Przez ostanie sesje próbuje się zaadaptować, żeby odpalać ze startu 4 stoły, co natychmiast odbiło się na jakości gry - przez pierwsze 20-30 minut - ...bo tyle mniej więcej zajmuje mi "uruchomienie" mózgu ;)

Natomiast za czasów mojej zawodowej gry miałem okres (ok. 2lat), gdzie grałem 28-32 stoły co mimo upływu czasu i emerytury procentuje po dziś dzień, ponieważ widzę, że dosyć szybko zaczynam się adaptować i dodawać stoły.

Liczę, że po lekkich konwulsjach, mój mózg się przestawi i zaadaptuje, żeby te pierwsze 20-30 minut sesji rozpoczynać z koncentracją lepszej jakości ;)

WYNIKI

Po 14 dniach mamy rozegrane 1119 gry.
Żetony zarabiane na grę: 56cEV
Nasz statystyczny zarobek to: $390
Nasz wynik realny: $607

stats01.jpg

WARIANCJA

Lecimy troszkę nad EV, natomiast jakość gry na początku sesji jest dość niska co wpływa na wykres...

stats02.jpg

567 gra - zobaczcie, idealnie widać moment w którym dodałem 2 kolejne stoły ... obrazuje to także jak istotna jest odpowiednia koncentracja.

stats03.jpg

... na ten moment, to wszystko a Was zostawiam z Ryśkiem !

.

Sort:  

Nawet Peja wjechał :O

Ryszard to klasyka !

hej, pojawiła się całkiem sensowna sugestia, abyś tagował pokerowe posty tagiem #nsfw (pracę mozna wykonywać od 16 lat, a gry hazardowe są od 18) . A może jest sens zrobić tag pl-18<sfw? Sam bym z takiego taga w przyszłości skorzystał - nie zniechęci odbiorców, a da do zrozumienia że temat jest dojrzały. Może tez styknąć jakiś disclamer. Pozdrawiam

Dzięki za sugestie, aczkolwiek:

1.Texas Holdem jest dostępny zarówno na platformie telewizyjnej (tj.Eurosport) a także na platformie jak np.
Twitch: https://www.twitch.tv/directory/game/Poker -> bez limitu wieku, jeżeli chodzi o odbiór video a tym bardziej jeżeli mowa o formie pisanej.
hazardCasyno vs poker.jpg

2.Nie jest to gra hazardowa - pomimo, że w Polsce jest za taką uważana ! Jest to gra strategiczna z elementem losowym - na co nawet tak pobieżne źródło jak wikipedia zwraca uwagę

WikiPoker.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Texas_hold_%27em

3. M.in. właśnie tym projektem, korzystając z profesjonalnego oprogramowania udowadniam empirycznie i teoretycznie, że jest to gra umiejętności.

4.Sam kontent ma także charakter edukacyjny ponieważ porusza elementy statystyki, logiki, zarządzania a także psychologi poznawczej.

Dlatego uważam, że hasz nsfw jest nie tylko krzywdzący co zwyczajnie nie odpowiedni dla kontentu który wnosi wartość na kilku poziomach.

Dlatego myślałem o nowym tagu, który uchroni Twoje treści przed głodnym, wodnistym wzrokiem paskudnych nieletnich (o ile jacyś tu są), albo o jakimś wstępie przed wpisami, co tłumaczą pokrótce, czym sie bawisz, że nie popierasz hazardu i że sama gra jest w Polsce krzywdząco zaklasyfikowana i że stanowczo przeganiasz nieletnich i ich lepkie łapska.

Pewnie, powiem więcej - bardzo chętnie mogę taki wątek poruszyć we wpisie ponieważ mój stosunek do gier hazardowych i hazardu jako takiego nie jest ambiwalentny.

Dobrym przykładem patologi a w mojej opinii kryminału były czy są np. te ruletki cs:go - to jest hazard i scam ...
... klasyczny hazard, taki w szeroko rozumianym pojęciu - tu także jestem w totalnej opozycji co do jakichkolwiek praktyk czy pozytywnej opinii w tej materii.

raczej po prostu scam. W grach mozemy liczyć jedynie na lepszą lub gorszą symulację losowości. Ehh żebyś Ty też tyle gadal o diabelskiej symbolice mojego czatowego awatara to byłoby już zupełnie super

"raczej po prostu scam. W grach mozemy liczyć jedynie na lepszą lub gorszą symulację losowości."

Nie, no stricie scam to to nie jest.
To jest dokładnie ten sam mechanizm polegający na graniu w grę z ujemną wartością oczekiwaną jaki jest np w ruletce - więc jest to hazard ... natomiast zawiera elementy scamu dlatego, że młodzi ludzie nie mają o tym zielnego pojęcia i nie są informowani co do statystyki to raz, dwa, że mogą jako nieletni zawierać takie transakcje

...to jest dokładnie to samo co obstawianie ruletki czy gra na maszynie tylko że tu masz skiny ale liczb to nie zmienia.

a tu taki hint co do losowości w kontekście giganta pokerowego:
https://pokerfuse.com/news/poker-room-news/2014-08-14-pokerstars-takes-you-behind-random-number-generator/

"Ehh żebyś Ty też tyle gadal o diabelskiej symbolice mojego czatowego awatara to byłoby już zupełnie super"

nie bardzo rozumiem co masz na myśli ? ;)

wiesz wiesz, a jak nie, to przynajmniej ja wiem, co mam na myśli.
Czy niepełnoletni mogą w ogóle losować te brońki w CS? Może to nielegal i niedopatrz rodziców

...właśnie przeczytałem czat i już rozumiem dlaczego zapytanie o ten tag :)

... ustosunkowałem się powyżej co do tego, że mój projekt hazardem nie jest ! tak samo jak koncept odmiany texs holdem, dodam także, że podczas zawodowej gry, mój łączny profit przekroczył $200k - a 18 lat kończyłem dekadę temu...
nawiązując jeszcze, do ilości widzów jako rzekomego wyznacznika statusu > żeby być finansowo tam gdzie ja byłem już 8-9 lat temu, autor tej żałosnej eksplikacji będzie musiał jeszcze długo demoralizować młodzież na tych (aspirujących do patologicznych) streamch.

Tu coś o kolegach po fachu:

Dziennikarz działu Biznes
Przeciętnie zdolny zawodowy pokerzysta wygrywa co miesiąc ok. 30 tys. zł. Jakieś osiem średnich pensji. Wybitny w ciągu jednego sezonu może wygrać tyle, ile niejeden zarabia przez całe życie.
źródło: Newsweek

http://www.newsweek.pl/plus/biznes/ile-zarabiaja-pokerzysci-zawod-pokerzysta,artykuly,360403,1,z.html

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/426674,poker-na-trzy-czwarte-etatu-ile-mozna-na-tym-zarobic.html

https://pl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Najlepsi-polscy-pokerzy%C5%9Bci-Top-5_98996/

Podkreślam raz jeszcze, to nie ta liga - ja nie wrzeszczę o logice, inteligencji i własnym kulcie, tylko moja praca od 12 lat polega na matematyce, statystyce i logice a także psychologi i zarządzaniu czego miernikiem są zarobione w tym czasie pieniądze - taki jegomość to nie moja piaskownica, szczególnie na poziomie poznania i kultury. Po raz kolejny prosiłbym o nie uleganie takim animalnym zaczepkom.

Pozdro!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60063.85
ETH 2313.06
USDT 1.00
SBD 2.46