You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak doić STEEM na przykładzie smazur-foto

in #polish6 years ago

@ratelmiodozer to co robisz czyli linkujesz nie swoje artykuły dawniej było flagowane . Ty nic nei wnosisz do społeczności tylko linki z innych stron ale widzę że ci świętszy od papieża teraz nie widza w tym problemu @fervi a pamiętasz co wcześniej pisaliście o takiej praktyce to samo reszta jakie to złe a teraz wielkie larum że chłopakowi się powieliły zdjęcia . To jest obrzydliwe co robicie takie podwójne standardy . Hektores

Sort:  

Ale dziecinada :) Uruchomiłeś swoje wszystkie 5 kont. Poflagowałeś mi co się dało sobie wszędzie upvotowałeś:) Ale mi poszło w pięty :)

Dla mnie jesteś taka konfidencka menda zrobiłeś gównoburze bo chłopak wydymał przypadkowo steemit na 2 zł . Jesteś taka nędzna szmatławą kreatura. Taka świńska morda co przykleja linki . @astromaniak kiedyś ci to strasznie przeszkadzało bo nic nie wnosiło na dicordzie płakałeś jaka to kradzież intelektualna i nic nie wnosi teraz co jest cacy . Jesteście żenujący ta polska społeczność z niewielkimi wyjątkami to dno ...... dlatego tu nie pisze.

Konfidencka menda, szmatława kreatura, świńska morda nie poniosło cie Wojtuś? Ciekawe czy mi to w twarz powiesz jak się na Czarnowie spotkamy.

I nie wiem czemu sobie mordę wycierasz @fervi czy@astromaniak. Czy @astromaniak upvotował któryś mój post na dlike? Nie przypominam sobie, to coś się Go przyjebał. Dzieci se strofuj.

Cały konflikt można podsumować tak. Nie masz 50k złotych do władowania w Steem. Jakbyś miał, to byś miał wielu "przyjaciół" ;)

A jakbyś wpakował ze 100k, to nawet pisząc tekst o plagiatach ludzie by tobie dziękowali za to, że ich czytasz.

Niestety, upvotowanie nic nie kosztuje

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Akurat mam to samo zdanie o Tobie i nie mogę się doczekać spotkania w face to face. Jak nie wiesz kto pisze to nie wymyślaj i nie strasz bo się zesrasz. Wojtuś

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60701.29
ETH 2637.06
USDT 1.00
SBD 2.52