Kryptowaluty i jak je zarabiac

in #polish7 years ago

Witam.Przedstawiac sie nie bede bo juz to robilem wiec zakladam ze wszyscy juz mnie znaja:)
Do sedna bez zadnych ceregieli.Od dawna siedze w temacie krypto,w wydobywaniu,zbieraniu itp.Ale od jakiegos czasu dostaje dziwne i wedlug mnie podejrzane oferty dotyczace zarabiania.A mianowicie : pisze do mnie koles i pyta czy chce zaczac zarabiac.Ok mysle,czemu nie,dawaj co masz.A on mi proponuje cos takiego :

  1. zebym zalozyl wallet na blockchain
    2)po zalozeniu zebym podal mu id i haslo do walleta zeby on mogl wprowadzic do systemu,do serwera czy gdzie tam.Ze niby zekomo ma koparke czy koparki i od niego bede zarabial a kasa bedzie wplywac mi na konto
    3)gdy juz on wprowadzi moje dane,mam zmienic swoje haslo itp i wplacic na wallet 0.01btc zzekomo po to zeby wydobycie i moje zarobki ruszyly
    4)Mam wyplacic swoje pieniadze z portfela te 0.01btc i czekac na zarobki juz ktore beda wplywac
    TU PYTANIE DO BARDZIEJ DOSWIADCZONYCH : czy ktos z was spodkal sie z czyms takim?Czy to moze byc podpucha i zarazem strata tego 0.01btc? Prosze o odpowiedzi doswiadczonych w takich sprawach.Dzieki :)images.jpg
Sort:  

Scamer jak nic.
Ps. Popracuj nad formatowaniem tekstu, bo aż ciężko się to czyta.

To jest scam. też mi to kiedyś ktoś oferował a na pytanie czemu do miningu potrzebuje jakiekolwiek pieniądze na start na moim wallecie, przecież w BTC aby otrzymać wpłatę nie potrzeba żadnej wpłaty na portfelu mieć wcześniej, zablokował mnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62784.34
ETH 3337.95
USDT 1.00
SBD 2.47