You are viewing a single comment's thread from:

RE: 💚 Moja droga do ZDROWIA 💚 (I jeden z moich najbardziej prywatnych postów🙈)

in #polish6 years ago

Inspirująca jest Twoja droga! Pokazujesz, że można :) Osobiście uważam, że 90% dolegliwości można wyleczyć (albo uniknąć) dbając o higienę emocjonalną i o to, co kładziemy na talerzu.
Napisałaś o odrobaczaniu - też to przeszłam i byłam w szoku, że jest tak słaba świadomość tego problemu. Mało który lekarz nawet bierze to pod uwagę przy diagnozowaniu np. alergii.

Sort:  

Dziękuję za Twoje słowa. Z tym odrobaczeniem, rzeczywiście dziwna sprawa, że nikt o tym nie mówi. Mi przez 20 lat życia nie powiedział żaden lekarz, za to przepisywali mnóstwo leków... cóż byłam dobrą pacjentką, bo wierną przez tyle lat ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32