Poza strefą komfortu - dzień pierwszy.

in #polish6 years ago

Halo Steemianie!


Dlaczego tu jestem? Jak to się stało? Steemit w pierwszym zetknięciu to abstrakcja, kosmos, nie moja bajka... jak zderzenie z murem!  Dlaczego więc?

Steemit jako miejsce spoza mojego dotychczasowego uniwersum to dla mnie wyzwanie, okazja do zrobienia wielkiego kroku poza dotychczasowe doświadczenie, poza to, co znajome i bezpieczne. Chcę żyć pełnią życia, a życie to ruch, działanie, poznawanie, podejmowanie wyzwań bez względu na ryzyko. Nie jest sztuką nie popełniać błędów, nie mylić się, nie ponosić porażek kryjąc się wciąż w samym środku ciepłej i przytulnej, jakże znajomej strefy komfortu.



Tak, moja kochana - pomyślałam – jeśli tego nie zrobisz, to na pewno będziesz żałować. Jeśli zaś w to wejdziesz, to cokolwiek stanie się potem – będziesz dumna, że się odważyłaś. Tylko tyle i aż tyle! Dlatego jestem tutaj i dziękuję Pewnej Ważnej dla mnie Osobie (Której Imienia Nie Wolno Mi Wymówić :D) za odkrycie przede mną tej możliwości.



Więcej o mnie: mieszkam w Krakowie, zarabiam jako grafik komputerowy w branży reklamowej. Najbardziej lubię tworzyć „bez sensu” (jak to określają osoby jedynie z praktycznym podejściem do życia) - nie dla pieniędzy a dlatego bo chcę, bo mam pomysł i potrzebuję go urzeczywistnić. Bo jestem ciekawa jak wyjdzie. A potem sobie na to patrzę i się cieszę (lub nie, jeśli nie wyjdzie :D). Mogę dać w prezencie, zrobić koszulkę czy kubek... ale tylko wtedy, gdy mam na to ochotę! Szukam inspiracji do grafik w przyrodzie, filmach, książkach, muzyce, zdjęciach i starych rycinach. Uwielbiam kolory, filmy, muzykę, zagadnienia psychologii i szeroko pojętego rozwoju osobistego, fascynuje mnie to, w jaki sposób myśli, czuje i działa istota ludzka, w jaki sposób współdziała z wszechświatem. Kocham łączyć to wszystko swobodnie – teksty, obrazy, dźwięki oraz idee. Nie potrafię oddzielić jednego od drugiego, to wszystko się przenika i uzupełnia tworząc mój świat.



O czym będę pisać? O tym, gdzie szukam inspiracji i pomysłów, w jaki sposób powstają niektóre moje prace, co mnie fascynuje i ciekawi... Być może trochę o filmach, muzyce, książkach, oraz o Człowieku, gdy przyjdzie do mnie temat.

W następnym wpisie opowiem o mojej fascynacji starymi rycinami i pokażę co z tego wynikło. Będzie trochę mrocznie. Zapraszam! 


Sort:  

Welcome to family :)

Welcome to steem

Witam serdecznie na Steemit! :)

Steemit w pierwszym zetknięciu to abstrakcja, kosmos, nie moja bajka...

Trafiłaś akurat na taki okres :) Polska część Steemit ma za sobą już różne okresy, w czasie których to dany rodzaj treści dominował. Kiedyś przez spory czas było bardzo dużo tekstów technicznych (bo przychodziło sporo programistów), potem zaczęły się czasy, gdy dominowały tematy o kryptowalutach, następnie mieliśmy dość długi okres w czasie którego codziennie najwięcej było tekstów o jedzeniu i gotowaniu...

A ostatnio dużo jest tekstów o kosmosie, samochodach elektrycznych, itd :)

Wynika to z faktu, że ciągle jesteśmy małą społeczności i gdy raz na jakiś czas przyjdzie jakaś osoba, która ma wiele znajomych, którzy podzielają te same zainteresowania, to potem zaprasza je wszystkie... i mamy falę nowych osób :)

Ja zawsze się cieszę, gdy na Steemit ktoś tworzy coś, czego wcześniej nie było, albo było tego mało - cieszę się z różnorodności, także i cieszę się szczególnie z Twojego przybycia :)

Więcej o mnie: mieszkam w Krakowie, zarabiam jako grafik komputerowy w branży reklamowej. Najbardziej lubię tworzyć „bez sensu” (jak to określają osoby jedynie z praktycznym podejściem do życia) - nie dla pieniędzy a dlatego bo chcę, bo mam pomysł i potrzebuję go

Osoby kreatywne zazwyczaj dość dobrze sobie tutaj radzą :) Nie bój się pochwalić efektami swojej codziennej pracy. Nie każda Twoja publikacja musi być długim artykułem ;)

Rozgość się :)

Wyjść poza strefę komforty, tylko tyle i aż tyle. Życzę powodzenia na steemit. Dobra grafika zawsze przyciągnie ludzi i upvote a poza tym jak mówi slogan "jeden obraz jest wart tysiąca słów" :)

Dziękuję :))

Dziękuję za miłe słowa! Nie ukrywam, że czuję się na razie dość niepewnie... ale cieszę się, że tu jestem :)

My też dopiero się tu pojawiliśmy i pierwsze wrażenie to sporo tekstów mocno technicznych / specjalistycznych. Ale inne też się na szczęście trafiają ;) Wiecie może czy pojawia się jakaś muzyka w części #polish czy raczej tylko w #music?

W części #polish też się pojawia i to całkiem często. Polecam użytkownika -> @lugoshi Co jakiś czas dodaje ciekawe posty z muzycznymi inspiracjami :)

Dzięki za info :) Pozdrowienia!

Dziękuję :)

Witaj! Zobaczysz, że szybko się tu zaaklimatyzujesz. Są tu wspaniali ludzie. Nie mogę doczekać się Twoich postów. Powodzenia!

Dziękuję bardzo, nie zawiodę :)

Witaj!
Też dołączyłem stosunkowo niedawno i cieszę się niezmiernie gdy widzę osoby, które mogą nakarmić mnie ciekawym contetem!
Oby więcej takich;)

Witam cieplutko!
Przepiękne grafiki, ogromnie mi się podobają! Zdradzisz, w jaki sposób zostałaś grafikiem komputerowym? Jakieś studia? Jak wyglądała Twoja droga? Chętnie bym się dowiedziała ;) Gdybyś napisała o tym artykuł, to chętnie bym przeczytała.

Dziękuję bardzo! Chętnie napiszę jak do tego doszłam, bo zupełnie naokoło :) Z wykształcenia jestem historykiem :D

Servus

Witaj na pokładzie.
Jesteś grafikiem komputerowym więc powinno byc CI łatwiej tutaj ;)

Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60741.21
ETH 3379.03
USDT 1.00
SBD 2.52