Jajo w stringach. Konkurs kreatywny.

in #polish6 years ago

Koronkowe wdzianko zapinane na koraliki, pasuje na średniej wielkości jajko. Zrobiłam je na konkurs ogłoszony przez @pkocjan w tagu pl-rekodzielo.

Dziękuję Paulina - dzięki Twojej inicjatywie wyjęłam nici po raz pierwszy od czterech lat. Nie chciało mi się i przez cztery dni wierzyłam, że nie mam na to czasu. Ledwo się wyrobiłam :)

Przypomniałam sobie, jak mnie to cieszyło.


A gdy się zrobi trochę goręcej, kilka guziczków można rozpiąć...



Ps: To mój najkrótszy tekst na steemit. Dziwnie mi z tak małą ilością słów.

Sort:  

Hej! Otrzymałeś losowo głos za swój post! Jeżeli chcesz uczestniczyć w projekcie związanym ze wspieraniem polskiej społeczności, to dodaj głos na ten komentarz :)
Jeżeli jesteś autorem postu i nie chcesz być losowany w przyszłości, to odpowiedz na ten komentarz "STOP", a zostaniesz dodany do listy "wyjątków".

No niezłe cacko! :)

Koronkowa robota! :D

Piękne i na prawdę bardzo kobiece wdzianko ;)
Poproszę o wzór na te odpinane ramiączka :P
Oczywiście chwalę perfekcyjne wykonanie!

Dziękuję :)

Piękne :) fajnie, że się zdecydowałaś. Szkoda chować taki talent w ukryciu :D

Dziękuję :)
Brakło mi czasu na obszerniejszy opis i wrzucenie zdjęć z etapów pracy... uroiło mi się, że konkurs trwa do piątku i dopiero wczoraj rano odkryłam jak bardzo się mylę :)

To tym bardziej cieszę się, że zdążyłaś.

No cudeńko. Nie miałem pojęcia, że da się tak.
Jajko Wadergé.

Ooo, w rodzinie robią podobne. Myślałem, że to mało popularny pomysł. :D

Ozdabianie jajek koronką wykonywaną w różnych technikach lub "wdziankami" szydełkowymi jest znane od wieków. Może nie jest zbyt rozpowszechnione teraz, bo jest czasochłonne. Na allegro można kupić kolorowe jajka wielkanocne za grosze.

Świetny pomysł :) i wykonanie równie genialne.

Dziękuję! Taki sposób ozdabiania jajek ma wielowiekową tradycję, inspirowałam się istniejącymi wzorami, więc nie mogę nazwać tego moim pomysłem :)
Za to wykonanie w 100% własnoręczne :)

Jestem facetem i raczej sam za takie rzeczy brał się nie będę :P Ale poszukam czegoś podobnego w sklepach może uda się coś znaleźć.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59351.18
ETH 2529.39
USDT 1.00
SBD 2.42