You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy kopanie Bitcoina wciąż jest opłacalne? 🤔

in #polish6 years ago

Próbowałem kilka razy kopać, ale tylko domowo i na moim przykładzie mogę stwierdzić, że przy ASIC czy GPU nie opłacało mi się kopać, lepiej było dla mnie zainwestować te pieniądze w krypto. Kopać na pewno się opłaca gdy robisz to w sposób bardziej profesjonalny niż 1-2 domowe koparki ponieważ nie wynegocjujesz dobrej ceny prądu i jeszcze musisz od czasu do czasu się tym zajmować (GPU). Jedyne nad czym teraz myślę, to czy nie kupić znowu 2 koparek i wykorzystać ciepło, które generują do dogrzania domu. Tutaj chciałbym aby to sieć mi płaciła za moje ogrzewanie :)

Sort:  

Dziękujemy za podzielenie się doświadczeniami. Ciekawa koncepcja z wykorzystaniem ciepła, aczkolwiek temperatura może być trudna do regulowania :D

Jedyne nad czym teraz myślę, to czy nie kupić znowu 2 koparek i wykorzystać ciepło, które generują do dogrzania domu.

Myślałem o tym dokładnie rok temu, ale to, co daje dużo ciepła zwykle daje też dużo hałasu...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59120.07
ETH 2921.92
USDT 1.00
SBD 3.79