You are viewing a single comment's thread from:

RE: Minecraft- mój steem świat

in #polish6 years ago

Nigdy nie grałam i przyznam, że nigdy też mnie do tego nie ciągnęło. Jednak mój młodszy brat gra w to od lat i przyznam, że jestem pod wrażeniem. Kiedy wracam do rodzinnego domu i widzę co zbudował to wow! Zaczyna mi opowiadać o różnych rozwiązaniach, materiałach, których używa do budowy. Jest sporo młodszy, a czasem czuję się, że też bym mogła te pomysły wykorzystywać gdyby się dało 😜mega rozwija wyobraźnię, chociaż często słyszę słowa krytyki.

Sort:  

No właśnie ja też często słysze krytyczne opinie na temat tej gry, ale gust jest jak tyłek- każdy ma swój. Mi odpowiada ta gra, uwielbiam kopać w poszukiwaniu materiałów i zwiedzać... gorzej u mnie z budowaniem... Niestety nie jestem zbyt kreatywna i często zbuduje coś symetrycznego lub to co wybuduje w ogóle nie przypomina tego co zakładałam, denerwuje się i usuwam świat.
Rzeczywiście jest trochę takich ludzi (np. twój brat) którzy tworzą takie budowle, że szczena opada, to jest piękne.
Ta gra jest bardzo złożona wbrew pozorom i daje możliwość wielu dróg rozwoju... Gram w to pare lat, a nawet połowy jej możliwości nie wykorzystałam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66431.89
ETH 2569.32
USDT 1.00
SBD 2.65