You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zanim zagłosujesz na posty tego użytkownika... #2 - Jak Wojtek chciał oszukać system

in #polish6 years ago

Wszystkich użytkowników pragnę przeprosić za moje zachowanie. To co zrobiłem było naganne! @marszum Ciebie, osobiście również przepraszam za wszystko co zrobiłem. Proszę tylko o jedno, nie skreślajcie mnie i dajcie mi szanse. To co zrobiłem nie tylko było nietaktowne, ale również podłe. Nigdy nie popełnię takiego błędu. Przepraszam i proszę o wybaczenie wszystkich tych, którzy głosowali na moje posty. @marszum ciszę się, że jest taka osoba na Steemit, która pilnuję porządku w Polskiej społeczności. Tym bardziej mi wstyd ponieważ jestem osobą znaną w środowisku regionalistów woj. Lubelskiego, oraz występuje w serialach i programach historycznych. Jestem przykładem na to, że nie wolno kopiować treści innych osób. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz bardzo przepraszam za moje zachowanie.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60589.35
ETH 2628.62
USDT 1.00
SBD 2.53