Odpowiedzi na pytania #pl-blog. Konkurs! :)

in #polish6 years ago (edited)

Tak więc odpowiadam na pytania konkursowe! :)

-Utwór mojego życia to IRA - TAKI SAM po prostu kocham IRĘ i życiową treść ich utworów. :)


-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to sok jabłkowy. Kocham! :)

-Podróżowanie to dla mnie pozytywne wykorzystywanie wolnego czasu. Zawsze nowymi drogami. Korzystam wtedy z życia.
20171017_084111.jpg

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę to Killer :P Siara jest debeściak :D

-Gdy mi smutno, to spaceruję godzinami po lesie, pocieszam się i szukam rozwiązania. Wyjaśniam sobie w głowie wszelkie problemy i czy faktycznie powinny mnie doprowadzać do smutku.
20171017_084025.jpg

-Książka, która zmieniła moje życie to ,,Mądrość psychopatów,, autorstwa Duttona Kevina ponieważ ukazuje nieznane mi oblicze ludzkiego umysłu i granic nienawiści.

-Mam ciarki, gdy ktoś skrobie widelcem po talerzu. Wtedy umieram! :P

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez mojej drugiej połówki.

-Mój dom marzeń to dom z bali umiejscowiony blisko natury, lasu lub pól.

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem, może być kolegą ale zawsze dostaje szanse na poprawę.

-Mój szacunek wzbudza każda osoba, która dąży do szczęścia innych nie myśląc o sobie.

-Góry są dla mnie miejscem gdzie czuje się bliżej Boga.

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to umrzeć nie żałując niczego i wykorzystując każdą daną mi chwilę.

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak klienta, która płaciła u mnie za torbę jednorazową banknotem o nominale 500 zł. :P

-Najprzyjemniejszy zapach to zapach wsi(jak kto woli gnojówki), może to dziwne ale kojarzy mi się z dzieciństwem.
20150503_113032.jpg:)

-Chciałbym aby ze świata zniknęło skrajne ubóstwo i buta wszystkich władz tego świata.

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to ten w którym się oświadczyłem.
DSCN4736.JPG

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58470.49
ETH 2617.16
USDT 1.00
SBD 2.39