CoinPot- Koparka online, która może zabić komputer. CoinPot - An online excavator that can kill a computer. EN/PL

in #polish6 years ago (edited)

PL/Chciałem przetestować tą koparkę i w ciągu kilku dni na najwyższej możliwej mocy procesora przy internecie o prędkości 100 Mb/s wykopałem tyle Bitcoinów, że nie wiem gdzie je zainwestować. Do tego koszty prądu za tą całą operację oraz smród z komputera jest kompletnie nieopłacalny.

Uważam, że kopanie na stronach internetowych jest kompletnie bezsensowne i nieopłacalne. Nie polecam tego typu metod. Lepiej już zainwestować w porządną koparkę. Niestety kopanie w ten sposób, przyniesie więcej strat niż pożytku. Chciałem spróbować choć wiele artykułów potwierdza moje doświadczenie.

Jeden z użytkowników na Steemit polecał tą stronę, myślę zajrzę zobaczę... Jeśli masz plany zakupu nowego kompa i nie zależy Ci na starym niech sobie kopie... gorzej jak jesteś sam a rodzice nie płacą Ci rachunków za prąd ;)
Wiem, że są trzy tryby, ale jeśli użyjemy tego najwolniejszego to zarobek jest nikły :)
Zresztą każda tego typu strona jest bezużyteczne ;)

EN/I wanted to test this excavator and in a few days on the highest possible processor power on the Internet at 100 Mb / s I dug up so many Bitcoins that I do not know where to invest them. In addition, the cost of electricity for this entire operation and the stench from the computer is completely unprofitable.

I think that digging on websites is completely pointless and unprofitable. I do not recommend these types of methods. It's better to invest in a decent excavator. Unfortunately, mining in this way will bring more losses than good. I wanted to try even though many articles confirm my experience.

One of the users on Steemit recommended this site, I think I'll see if ... If you have plans to buy a new computer and you do not care about old copies ... worse as you are alone and parents do not pay you electricity bills;)
I know that there are three modes, but if we use the slowest, the earnings are slim :)
Anyway, any such pages are useless;)
Bez tytułu.png

Jeśli ktoś chce coś wykopać i nie szkoda mu komputera to podaję link:
https://coinpot.co/dashboard

Sort:  

Aleee... to kopie na CPU tylko? To chyba tak czy siak grosze?

Kopanie przez CPU, bezpośrednio przez stronę... tu nawet o groszach szkoda mówić, szkoda zawodu ;)

Masz całkowitą rację.

Jedna uwaga do wersji angielskiej: nie digging tylko mining bo digging na stronach jest podwójnie pointless ;-)

Digging to kopanie dziury w ziemi szpadlem, albo koparką.

dzięki za sygnał ;) Pozdrawiam! :)

Ja też miałem swój etap kraników i powiem Ci, że dodatkowo ten kranik kłamie (przynajmniej wtedy), co do ilości wykopanych monet, podejrzewam, że oszukuje do momentu osiągnięcia tak z poziomu 50% do wypłaty. Na żadnej stronie/programie nie udało mi się tyle ukopać, co tam i przeczyła wszystkim kalkulatorom. Czy osoba ze steemit podawała reflink ? Stąd jakiś zarobek, czyli z naganiania potencjalnych klientów może być, ale też pewnie groszowy.

Tak tu masz rację. Ktoś chciał zarobić na nowych klientach, ale sądzę że nikt nie da się w to wciągnąć. :)

Dawno dodane, wiem. Pewnie Ci się rozchodzi o mnie :) Tak polecałem stronkę ale tylko by sobie wyklikać z reklam i później dodawać przez Bittrex-a na STEEM lub SBD. Każdy wie, że nie opłaca się od wielu lat kopać na zwykłym PC kryptowalut. Szczególnie z stronek internetowych. Samo klikanie i odbiór z kraników nie obciąża mocno procesora.

Kasy z tego nie miałem nigdy a tylko dodałem by ktoś z małym SP sobie coś dociułał :)

Szkoda, że wcześniej nie dostrzegłem posta, ale cóż w wakacje nie zawsze miałem czas śledzić Steemit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61423.30
ETH 3383.10
USDT 1.00
SBD 2.54