100 dni na Steemit!

in #polish6 years ago

Tak jak rząd podsumowuje swoje działa po 100 dniach tak i ja dziś robię to na Steemit.
Bez tytułu.png

Otrzymuję hasło do konta w maju 2018 roku.
Dziś mija dokładnie 100 dni od tego momentu.

Początek.

Początki nigdy nie są łatwe i tak było w tym przypadku. Ciężko było się tutaj odnaleźć. Nie wiadomo mi było co tutaj wolno a czego nie. Na czym polega zarabianie na tej stronie.
Nie podejmowałem decyzji o wejściu na tą platformę tylko i wyłącznie ze względów finansowych. Chciałem pisać swoje choć jak wiecie popełniłem błąd plagiatu. Otrzymałem za to karę, dla niektórych zbyt łagodną. Obudziłem się, że jeśli nie ma się pomysłu to po prostu nie należy pisać nic i ewentualnie czytać czyjeś treści i je komentować lub oceniać.

Co tutaj pokazałem?

Zainteresowań mam tak wiele, że ciężko się zatrzymać na jednej tematyce. Na Steemit chciałem pokazać siebie i swoje działania na rzecz ratowania zabytków oraz historii w mojej okolicy. Temat i sprawy opisane się tutaj podobały. Dlatego, że pisałem swoje odczucia i to jak postrzegam pewne sprawy.
Krytykowałem brak działań władzy na problemy ochrony zabytków i kultury. Opisałem to co przechodziła moja rodzina podczas okupacji Niemieckiej.

Co dalej?

Będę opisywał wszystkie przejawy niszczenia i degradacji zabytków oraz to w jaki sposób zakłamuję się historię i broni zbrodniarzy.
Będą akcje, które mają na celu zbiórkę środków na ratowanie zabytków, mogił i miejsc pamięci bohaterów walczących o wolność Polski.

Czas podziękować!

Chcę wszystkim podziękować! Nie tylko za oddane głosy, wszystkie konkursy w jakich brałem udział, ale również za wsparcie i wytłumaczenie mi zasad panujących na tej platformie.
Dziękuję za wszystkie wskazówki i za to, że dzięki Wam osiągnąłem w ciągu 100 dni dużą reputację, która jest odzwierciedleniem Waszego zaufania i docenienia tematów, których się podejmuję.

Zarobek.

Inwestuję w swoje konto. Chcę osiągnąć tylko jedno! Chcę tym kontem pomóc innym. Jeśli kiedyś przyjdzie mi zarobić parę groszy więcej to zainwestuję w to czym się zajmuję. Może uda mi się odnowić kilka mogił Polskich żołnierzy? Kto wie... fajnie by było zrobić coś dla przeszłych i przyszłych pokoleń.

Podsumowanie.

Bez tytułu.png

Dziękuję za te 100 dni! I mam nadzieję, że będziecie ze mną choć te kolejne 100! ;)
Pozdrawiam wszystkich bez wyjątków! ;)

Sort:  

Jesteś niesamowity !!! Brawo...Twoja postawa jest godna prawdziwego patrioty, a poza tym skromny. Szanuję Cię za to jakim człowiekiem jesteś i będę Tobie kibicował w tym co robisz. Tak trzymaj i nie poddawaj się!!!

Bardzo dziękuję za wsparcie i tak miłe słowa! :) To dla mnie zaszczyt! :)

Nie błądź więcej i wciąż do przodu!

Dziękuję! ;) Pozdrawiam! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81