You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit] Czy #polish potrzebuje (jeszcze) szeryfa?

in #polish6 years ago

Hej jestem na steemit dopiero od tygodnia i nie do końca jestem obeznana z panującymi tu zasadami . Wydaje mi się ze szeryf jak najbardziej jest potrzebny . Na pewno przydałby ci się ktoś kto pomógłby utrzymać porządek bo społeczność PL się rozrasta . Sama tez zostałam oflagowana przez pewna osobę przez moje niedopatrzenie i pośpiech . Nauczyłam się kolejnej rzeczy . Także nie ma tego złego 😉 pytanie tylko kto i jak ma decydować co jest śmieciem a co wartościowym artykułem ? Pozdrawiam 👍👋

Sort:  

Decydować powinna społeczność. Nieraz duzi użytkownicy niepewni, czy dany wpis jest niepoprawny konsultują się z resztą społeczności na chacie (serdecznie Ciebie z resztą zapraszam na niego, oto link: https://steemit.chat/channel/polish , przeglądam twoje wpisy i o paru chciałbym porozmawiać, a i sama mogłabyś lepiej poznać, jak to się wszystko prezentuje :>)

Jasne , chętnie tam dołączę . Muszę założyć nowe konto czy login i hasło jak ze steemit ?

Musisz założyć konto. Najlepiej, by login był identyczny z tym, który masz na steemit, żeby wygodnie było każdemu Cię znaleźć :)

Czy długo czeka się na mejla z potwierdzeniem ?

Właśnie dyskutuję tę kwestię, bo coś jest z tym aktualnie problem. Ja wcale nie czekałem. Gdy tylko się czegoś dowiem, to tutaj napiszę ;)

Ok 😊 wielkie dzięki za pomoc . Mam nadzieje ze pogadamy na tym czacie i powiesz mi na co zwrócić uwagę i co robię zle 😀 pozdrawiam

@santarius niestety do nadal nie dostałam maila zwrotnego :( czy da się to jakoś obejść ?

Przykro mi, będę robił co w mojej mocy, żeby jakoś wyegzekwować naprawienie tego problemu :(

Strasznie tak patrzeć, jak od paru tygodni na chacie nie pojawia się nikt nowy, to dostrzegalnie mocno odbija się na jakości publikowanych treści, nie sposób dotrzeć do nowych użytkowników, nad czym bardzo ubolewam.

W razie czego zapraszam na naszego Discorda:
https://discord.gg/3b8GvQ8
Sam nie lubię za bardzo tego komunikatora, ale mało możliwości poza nim pozostaje...

Do zobaczenia więc kiedyś, mam nadzieje, że na chacie, gdy już naprawią problem :)

Dzięki za szybką odpowiedz :) jestem na discord .
chętnie poczytałabym wasze uwagi ,żeby podnieść jakość swoich postów.

Już wszystko działa! Spróbuj jeszcze raz założyć konto i wszystko powinno być w porządku ^-^

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64848.13
ETH 3173.84
USDT 1.00
SBD 2.55