You are viewing a single comment's thread from:

RE: Retro Gablota - Commodore 64

in #polish6 years ago

Kawał historii legendarnego sprzętu. Solidna analiza. Leci mój (niestety prawie nic nie znaczący) upvote.
PS. A zmienione literki Z i Y na niemieckiej klawiaturze zawsze mnie denerwują :p

Sort:  

To prawda zamienione te dwa znaki potrafią przyprawić o szewską pasję. Najczęściej z tego co pamiętam spotykałem się z tym zagadnieniem przy okazji wszelkiej maści Amig. U nas w kraju spora część tych komputerów przyjeżdżała właśnie z Niemiec ;)

ja dodatkowo pracuję z językiem niemieckim, więc na co dzień przełączam się miedzy dwoma ustawieniami klawiszy. Wrr....jak człowiek pisze z przyzwyczajenia to mu potem chocki klocki wychodzą

Współczuję :) Ja po każdej instalacji Windowsa wyrzucam z systemu wszystkie mapy klawiatur poza programisty dzięki czemu unikam przypadkowych zmian, z czym wielu użytkowników Windowsów często miewa problemy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63350.70
ETH 2595.60
USDT 1.00
SBD 2.85