Moja własnoręcznie stworzona choinka "wspinaczkowa"

in #polish6 years ago

Na początek Wesołych Świąt

Moi drodzy, w ten piękny wigilijny wieczór, wypełniony już świąteczną atmosferą, chciałbym życzyć Wam wszystkim, aby wena Was nigdy nie opuszczała, aby pomysłów i nowych tematów było aż za nadto, i aby również czasu na ich spisanie było pod dostatkiem.

Życzę również Wam, i samemu sobie, aby STEEM w końcu poszybował w górę. Ale przede wszystkim życzę Wam, żeby to co robicie sprawiało Wam przyjemność. Nie tylko tutaj, na platformie, ale również w życiu prywatnym. Chciałbym, żebyście we wszystko wkładali serce, a na Waszych twarzach pojawiał się szczery uśmiech.

Życzę Wam w końcu wiele miłości, samych pięknych i ciepłych chwil, spełnienia marzeń (choć nie wszystkich, bo co to za życie, bez marzeń. Życzę Wam wiary i sukcesów, i wszystkiego tego, czego sami chcielibyście sobie życzyć.

Moja spersonalizowana choinka

A poniżej przedstawiam zdjęcia choinki, którą sam stworzyłem. Jak pewnie wielu z Was wie z moich poprzednich postów, moją największą pasją jest wspinaczka. Dlatego też w tym roku postanowiłem, że moja choinka nie będzie zwykła, że będzie to choinka "wspinaczkowa", zbudowana z elementów łączących się w jakikolwiek sposób z moją pasją. No i wyrzuciłem z szafy linę, karabinki, ekspresy, oraz wszystko to, co mogłoby posłużyć do stworzenia takiej mojej prywatnej choinki. Nie było łatwo, ale chyba się udało.

Korpus choinki stworzyłem z liny wspinaczkowej, a dokładnie z dwóch lin w różnych kolorach (dodałem czerwoną linę, aby dodać trochę życia do zielonej choinki). Całość przyozdobiłem różnymi elementami szpeju wspinaczkowego. Na szczycie stanął friend, klucz do kości oraz oczywiście mikołaj, wspinający się na całość konstrukcji.

Efekt możecie zobaczyć sami na poniższych zdjęciach.

11.JPG

2.JPG

Teraz wystarczyło już tylko odpalić lampki, by poczuć magię Świąt :)

14.JPG

IMG_9780.JPG

5.jpg

20181224_151349_HDR.jpg

12.jpg

4.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63207.55
ETH 2571.17
USDT 1.00
SBD 2.82