Mój pierwszy kwartał na Steemit- wnioski i czas na zmiany

in #polish6 years ago (edited)

Moi drodzy Steemianie.

Niedawno minął pierwszy kwartał odkąd założyłem konto na Steemit. To był dla mnie bardzo ważny czas, pozwalający choć trochę zagłębić się w tajniki blockchain i zupełnie nowej dla mnie formuły platformy. Czas pozwalający na zaznajomienie się z wieloma nowymi pojęciami i zasadami działania. W końcu czas pozwalający poznać niektórych z Was osobiście - podczas katowickiego spotkania zorganizowanego przez @pkocjan za co chciałbym bardzo serdecznie podziękować jej, jak i wszystkim osobom z którymi miałem okazję się spotkać.

To był również czas prób, testów i uczenia się na własnych błędach. W międzyczasie w moim steemowym życiu pojawił się actifit. Należę raczej do osób aktywnych, więc jeżeli jest coś, co mogę wykorzystać "przy okazji" a co może mnie dodatkowo zmotywować, to dlaczego nie, pomyślałem. I tak stałem się nowym użytkownikiem tej aplikacji, którą testuję już od trzech tygodni.

Wraz z rozpoczęciem użytkowania actifita zacząłem jednak bić się z myślami. Bo z jednej strony cieszyłem się, że jest coś takiego, z drugiej jednak, nie podobało mi się to, że codziennie powinienem umieszczać raport z mojej aktywności, który poniekąd "zaśmiecał" moją steemową tablicę. A skoro mnie się to nie podobało, to tym bardziej, jak sądzę, mogło się to nie podobać osobom, które mnie polubiły dla moich artykułów. Niestety chyba żaden z obecnych interfejsów nie pozwala na segregację lub ukrycie pewnych treści (np. raportów actifita), dlatego zdecydowałem się na inne rozwiązanie.
pin-board-978197_640.jpg
Zdjęcie na licencji CC0 z pixaby

Założyłem nowe konto @verticallife2, które dedykowane będzie tylko i wyłącznie actifitowi i innym projektom bazującym na steemowym blockchainie. Natomiast obecne konto @verticallife pozostanie kontem przeznaczonym tylko na wartościowe (bo mam nadzieję, że takie uda mi się tworzyć) artykuły.

Wszystkich tych, którzy zainteresowani są moją aktywnością sportową zachęcam do śledzenia konta @verticallife2, natomiast tych, którzy do tej pory mogli być trochę zniesmaczeni moimi codziennymi raportami chciałem zapewnić, że od dzisiaj na moim głównym koncie będą pojawiać się tylko merytoryczne artykuły. Mam nadzieję, że to wszystkim nam pomoże i uprzyjemni współpracę.

Miłego dnia i do kolejnego przeczytania :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85