You are viewing a single comment's thread from:

RE: Popularne przekąski vs ludzki organizm. Jak uzależniają ?

in #polish6 years ago

Warto zwierzolubnym dodać, że barwnik czerwień koszenilowa wytwarza się z tysięcy małych robaczków, wysuszanych na słońcu. A żelki to barwione i słodzone zmielone kości - lepiej szukać galaretek opartych na agarze.

Sort:  

Ostatnio sama robiłam sobie galaretkę, wystarczy, np. sok wyciśnięty z pomarańczy i żelatyna. Następnym razem spróbuję zrobić to samo z użyciem agaru, po prostu żelatynę miałam już w domu a agaru jeszcze nigdy nie próbowałam. Taka domowa galaretka jest pyszna i nie przesłodzona jak te w sklepach, na pewno też zdrowsza.

Agar jest nieco inny w smaku, ale można się przyzwyczaić. Po zobaczeniu tego filmiku obiecałem sobie nie tykać galarety opartej na żelatynie. Film nieco brutalny, ale prawdziwy:

Chyba już nigdy nie zjem żelatyny. Przy następnej okazji kupię agar zobaczymy jak wyjdzie galaretka vege :) dziękuje

Tak...:(
Zawsze mnie dziwi to, że ludzie nie kojarzą z czego robiona jest żelatyna i myślą, że galaretka, czy żelki są wegetariańskie..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58871.01
ETH 2682.02
USDT 1.00
SBD 2.50