You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja letnia "makaronada" - #pl-kuchniakonkurs.

in #polish6 years ago

Ewo, to mój najczęstrzy sposób na przygotowanie sosu. Wczoraj była wersja z cukinią, cebulą, pieczarkami, pomidorami oraz ricottą. Pyszności! Zazdroszczę Wam bardzo tej oliwy z oliwek własnej produkcji!

Sort:  

Proszę jak miło :) Aczkolwiek pisałam że zapewne niczym Was nie zaskoczę w tym przepisie :P

Cukinia jest cudowna ale przyznam się bez bicia że zaczęłam ją jeść niemalże tonami właśnie w Grecji i właśnie tą z własnego ogródka.
Natomiast domowa oliwa z oliwek i kozie sery to moje wielkie skarby jednak daleka droga do tego żeby mieć je w kuchni ;) Zaczęłam serię wpisów o zbiorach oliwek zeszłej zimy więc jest szansa że kolejnej zimy ją skończę :D
O moich serach również planuję napisać, kózki się zapewne ucieszą bo znowu zagoszczą w sieci, są kochane i lubią pozować do zdjęć :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60609.50
ETH 3014.13
USDT 1.00
SBD 3.90