PC Master Race | Po co ten cały spór?steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Od jakiegoś czasu siedzi mi w głowie pomysł aby kupić sobie PS4
Nigdy nie przepadałem za PC a na moim Laptopie to nawet Fallout 3 na niskich zacina.
Postanowiłem że oszczędzę sobie na konsolę. Fajnie sie na padach gra w samochodówki czy platformówki.
Nie rozumiem czemu ludzie ci "komputerowcy" nażekają na konsole. Wiecie PCMR (PC Master Race) Fakt fajny komputer ma fajną moc obliczeniową. Ale dla takich ludzi jak ja wystarczy konsola która jest poprostu lepiej zoptymalizowana.
Kupując konsole mam pewność że tytuły które kupie na daną platformę napewną będą działały.
Dużo znajomych z otoczenia mówi mi "NIE KUPUJ PS4 PO CO CI TO PC LEPSZE" Na portalach społecznościowych często widzę ludzi pytających sie "Jaką konsolę kupić" serce sie kraja jak widzę to że ludzię są wyzywani przez to że wolą pograć na padzie lub ich budget jest ograniczony. Nie każdy pochodzi z super rodzin gdzie wszystko jest podane na tacy.
Jeśli ktoś zeche mi wytłumaczyć cały ten "PC Master Race" To bardzo chętnie wyczytam wasze opinie na ten temat. Wiem że nie każdemu takie wpisy przypadają do gustu. Ja sam nie mam nic wspólnego z pisaniem bloga. No ale skoro serwis tak to nazwał a nie inaczej to czemu by nie spróbować czegoś nowego?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45