You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza Techniczna #2 – Podsumowanie spotkania z 10.07.2017

in #polish7 years ago

Pozwolę sobie jeszcze na małe Ps. Jeśli jest ktoś go zna się na nagrywaniu audio i byłby w stanie dać mi klika wskazówek będę bardzo wdzięczny! Dzięki!

Sort:  

Ja ogarniam audio bardzo dobrze, czego ci trzeba?

Mam mikrofon superlux e205u, chciałbym wyciągnąć z niego możliwie najlepszą jakość, tylko nie wiem jak. Z jakiego oprogramowania (najlepiej darmowego), korzystać, z jakiego programu korzystać przy składaniu/edycji audio, jakich parametrów użyć? Pytań jest sporo, ale jeśli dysponujesz jakimiś ciekawymi wątkami na forum, stronami z poradnikami lub sam mógłbyś coś nie coś napisać będę bardzo wdzięczny!

Program Audacity darmowy i łatwy w obsłudze.

spoko, mam pomysł. Nagraj mi jakąś próbkę i podeślij, zobaczę czy nie przesterowujesz oraz jakie masz rezonanse. Może bym ci przygotował preseta na eq i kompresora tak żeby trochę wyciągnąć ;)

A podasz mi maila? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64076.80
ETH 3516.36
USDT 1.00
SBD 2.64