Sort:  

Co za łajza... dopiero teraz to zauważyłam...

O co chodzi ?

Ktoś oflagował? bo steemdolary skreślone

Nie. To ja sam zrezygnowałem z payout. Wiele osób mówi że gdy często postujesz i upvotujesz swoje posty to jest reward pool rape, z drugiej strony kiedyś ktoś mi napisał że gdy robisz payout decline to nikt na takim poście nie zarobi. Tak zle, i tak niedobrze

Szkoda, ale i tak dałem upvote'a.

szlachetnie :))

Widać tu dużą asymetrię pomiędzy poważnie inwestującym w steemit i względną słabością społeczności, która niewiele może zrobić w zamian dla kuratora. Jak wygląda sprawa oddelegowywania SP w takiej sytuacji? Czy to wzmocni kuratora, jeśli społeczność oddeleguje mu część swojej SP?

To raczej powinno iść w drugą stronę, w ramach testów delegowałem 2K SP do botów upvotujących. Być może już wkrótce sam będę używał takiego bota by upvotować wiekszą ilość użytkowników

Warto by jednak wprowadzić coś w rodzaju "sprzężenia zwrotnego", tak aby inwestycje wracały bo wtedy moglibyśmy wydźwignąć całą polską społeczność nie mającą szans z piraniami z trending. Czy na przykład serwis tipu jest OK z punktu widzenia "reward pool rape"? Posty o zwierzętach można by też połączyć z jakąś (uczciwą) fundacją.

Tutaj widać kto flaguje (daje łapę w dół).

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65941.36
ETH 2622.37
USDT 1.00
SBD 2.67