Rozruszam steema.steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Witajcie.
Postanowiłem że wszystkie swoje filmy z YouTube, beaty i utwory z soundcloud oraz zdjęcia skopiuje do steema.
Podyktowane jest to tym że YouTube, facebook i inne serwisy stosują jakieś chore algorytmy i mają jakąś chorą politykę.
A to ucinają zasięgi a to blokują promowanie mojej twórczości uznając je za spam.
Zauważyłem że grupy hip-hopowe do których należę są już mało aktywne, to samo tyczy się grup YouTuberskich.
Po prostu śmiech na Sali z tym YouTube i Facebookiem dlatego postanowiłem powielić swoje treści na steema.
Oczywiście nie oznacza to że rezygnuję z fb czy yt bo nadal będę z nich korzystał z tą różnicą że każde treści teraz będę kopiował na steema.
Jednak aby tak się stało musicie mi w tym pomóc.
Mianowicie chodzi o to że puki co znam tylko 3 serwisy na steemie.
steemit
dtube
dlive
i chyba polski streemi czy jakoś tak, jak coś pomyliłem to mnie poprawcie.
Proszę was o to że jak znacie inne serwisy powiązane ze steemitem to podajcie mi je i wyjaśnijcie co do czego służy w komentarzach.
Jestem w tym puki co zielony i mogę pewnych rzeczy nie wiedzieć.
Aha i czy są jakieś apki na andka do obsługi tych serwisów? Jak nie ma to trudno, jakoś sobie dam radę.
Aha no i jak skontaktować się z danym użytkownikiem na steem?
Chcę zawiązać jakieś nowe znajomości ale nie ma jakiegoś komunikatora jak Messenger aby do kogoś napisać.
No i jak wspomniałem chodzi mi o takie serwisy które są odpowiednikami YouTube, Soudcloud, Istagram czy Twiiter, wszystko po to by móc w pełni udostępniać dane typy treści bez ograniczeń.
Pozdrawiam.
Grzegorz Turek

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05