BLIK, czyli dobry sposób na zarabianie bez monetyzacji.

in #polish6 years ago

#Co to jest BLIK?
BLik to metoda płatności bez gotówkowej polegająca na generowanie sześciocyfrowego kodu za pomocą którego możemy płacić na stronach internetowych, wypłacać z bankomatów czy płacić w sklepach stacjonarnych wpisując ten kod do terminala.

Każdą taką operacje musimy potwierdzić w aplikacji swojego banku który obsługuje standard BLIK.

Ja mam konto w mbanku więc tu sprawa jes prosta. Klikamy na ikonkę BLIK, generujemy kod a potem mamy dwie minuy by go wpisać tam gdzie chcemy dokonać płatności.

Jednak jest jeszcze jedna opcja BLIK'a która mi się podoba i którą warto wykorzystywać w różnych sytułacjach które wymagają prywatnego przekazania środków bez zbędnych kombinacji a mowa tu o przelewach na telefon.
#Przelewy P2P na telefon w BLIKU.

To metoda która pozwala na przekazanie komuś określonej kwoty na rachunek bankowy bez znajomości długiego numeru rachunku.
Potrzebne nam do tego celu będą następujące rzeczy:
-Aplikacja bankowa obsługująca BLIK.
-Potwierdzony numer telefonu w usłudze BLIK
-Znajomość numeru odbiorcy lub synchronizacja kontaktów z aplikacją bankową.
I to tyle. Podajemy tylko kwotę i tytuł przelewu i tyle.
Należy pamiętać że takie przelewy są realizowane natychmiast i są one darmowe.

#Jak wspomóc twórce YouTube gdy wyłączyli mu monetyzacje?
Jak wiemy YouTube zmienił zasady monetyzacji dla twórców dlatego zmuszony byłem poszukać innego sposobu na jakiekolwiek zarobki bo jak się zapewne się później dowiecie nie mam szans na normalną prace.
Otóż postanowiłem że wykorzystam BLIK'a do wsparcia twórcy na YOuTube.
A więcej dowiecie się z filmu poniżej.

Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74