You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego nie mogę wybić się na steemit?

in #polish6 years ago

Właśnie tego potrzbowałem, dziękuję. Porobiłem sobie zakładki tematyczne aby co jakiś czas podglądać jak podejść do tej czy innej kwestii. Powoli się cywilizuję. Jeszcze tylko powinienem poćwiczyć asertywność. Po przeczytaniu tego posta i odnośnika o tagowaniu doszło do mnie o co tu chodzi. Będzie coraz lepiej. Jeszcze raz dzięki za podprowadzanie.

Sort:  

Jeżeli na prawdę cokolwiek ci to rozjaśnia to bardzo dziękuję, że mi o tym napisałeś, jest mi bardzo miło, nawet nie wiesz jak:)
Ty lecisz jak szalony, zaraz prześcigniesz mnie w reputacji, a jeszcze 5 dni temu cię witałam:) ahh jak cudownie patrzeć na taki rozwój

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62668.27
ETH 3332.07
USDT 1.00
SBD 2.46