You are viewing a single comment's thread from:

RE: Postrzeganie

in #polish6 years ago (edited)

Masz dobre intencje i dobrze mówisz, ale... Ale osobicie uważam, że czytelnicy w nosie mają medytację. Owszem, kilka osób z grzecznoście zagłosuje i to na tyle. Osho to jeden z tysięcy nauczycieli, nie tylko on istnieje w tej materii i w wielu krajach półki uginają się pod pozycjami dotyczącymi roli i nauki i korzyści płynących z medytacji.
Pomimo to, trudno znależć wpisy potwierdzające, że ktoś tam medytuje. Dlaczego? Bo medytacja zmienia umysł (optykę percepcji) a ludzie w większości przypadku nic nie chcą zmieniać, a szczególnie siebie samych. Gdyby postrzegali swój świat w bardziej czysty (bardziej obiektywny) sposób, pozbyli by się pretekstu do obwiniania innych za swoje życiowe niepowodzenia. Musileli by być odpowiedzialni za swoje działania. Więc wolą się męczyć ze swoimi frustracjami niż kiwnąć palcem w kapciu w zmianie czegokolwiek.

Sort:  

Dziękuje :) ,wiem to prawda ,ale ja mam wewnętrzną potrzebę dzielenia się moim pozytywnym postrzeganiem ,to mój wybór i mega cieszę się ,że chociaż ciebie zainteresował wpis . Nie jestem osobą ,która szuka poklasku ,to wewnętrzna potrzeba dzielenia się, każdy może to przyjąć ,spróbować ,ale pod warunkiem ,że jest na to gotowy i tak naprawdę sam musi wewnątrz siebie szukać tej potrzeby zmiany.Ja jestem "iskierką " :))) Dziękuje.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60629.29
ETH 2636.33
USDT 1.00
SBD 2.51