You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja nowa stara przygoda.

in #polish4 years ago

Mam tak samo, tu już się nie produkuję. Do wczorajszego wieczoru ciężko pracowałem nad moim pierwszym wpisem na Hive. Pomimo, że widziałem Twój, całkowicie pochłonięty byłem edycją swojego, i ekwilibrystyką z samym opublikowaniem na Hive.
Ponieważ temat który poruszasz jest mi nieobojętny, dziś się zapoznam i myślę, że się do niego ustosunkuję.
Skoro jesteśmy w temacie zmiany platformy (chyba prawidłowo się wyrażam), to zastanawia mnie dlaczego pomimo dodania na Hive tagu polish nie pojawia się na nim mój wpis. Jak to zrobiłeś? Bo ja się widzę jedynie na moim blogu.

Sort:  

Pisz na steem.chat z @nicniezgrublem ja się na tym nie znam więc pytam go o wszytko (ma chłop cierpliwość do moich często nawet absurdalnych pytań). Polecam tego allegrowicza :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63373.75
ETH 3170.63
USDT 1.00
SBD 3.88