You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kronawirus moje przemyślenia

in #polish4 years ago (edited)

Ależ oczywiście, już nawet tych zachowań nie chce mi się komentować. Ludziska się trują na potęgę, umierają na raka i ciągle nie dochodzi. I ciągle szukają leku na raka - jakże to żałosne. A wszystko dla zysku. Koniec cywilizacji spowodowany samowytruciem nie jest wcale taki nierealny.

Sort:  

Z moich informacji wynika, że za 30% nowotworów odpowiedzialna jest dieta. Jak mnie pamięć nie myli to jest pierwsza przyczyna raka ale pewności nie mam. Dieta ogólnie ma ogromny wpływ na to jak i czy w ogóle funkcjonujemy. Problem w tym, że ludzie mają to w dupie, a potem jest płacz i zgrzytanie zębów. Wiem tylko jedno świata nie zmienię ale najbliższe otoczenie, które jest całym moim światem tak więc edukuje sowich najbliższych w tej dziedzinie i staram się swoim przykładem pokazywać, ze można inaczej żyć i jeść. Walk the talk. Jak dotrze to fajnie jak nie to mam przynajmniej poczucie tego, że coś zostało przeze mnie zrobione.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63373.75
ETH 3170.63
USDT 1.00
SBD 3.88