Sort:  

Tag #polish jest tylko jest ukryty w tagach bo korzystam z engrave, założony został jakoś 3 mies temu mój dblog.

Sugeruj się ile chcesz moim postem nie przeszkadza mi to najwyżej wspomnij o mnie w źródle. Będzie mi niezmiernie miło.

PS. Jak już przestudiowałeś gruntownie mój wpis to przecież możesz zrobić #riposta odnosząc się do niego lub po prostu napisać mi komentarzu czy i jak zmieniło się Twoje zdanie o moim wpisie.

Od dziś (godzina 12.00) w całej Francji mamy stan wyjątkowy, w związku z tym do ostatniej chwili (czyli do południa) tropiłem potrzebne na 2 tygodnie produkty. Łatwo nie było, bo do sklepów ustawiały się kolejki na ulicy a czas naglił. Jutro na spokojnie wysmażę komentarz do Twojego wpisu.

Dziękuje za poświęcony mi czas. Ja jutro idę się zaopatrzyć w jakies konserwy i kiszonki oraz ryby i mięso najwyżej zamrożę. Moje zapasy wystarczą na jakies 1,5 tyg wiec siłą rzeczy chce mieć zapasy na co najmniej 1 miesiąc. Najwyżej będę jechać na suplementach diety. Trzymaj się jestem z Tobą i innymi w takiej sytuacji damy radę, kto jak nie my :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61726.60
ETH 3041.60
USDT 1.00
SBD 3.86