Sort:  

Z tym komentarzem się częściowo zgadzam, więc daję mu plus. Z tamtym komentarzem się nie zgadzam, więc dałem mu minus. Minus się daje gdy się uznaje coś za spam, trolling albo nie zgadza na nagrody. Ja tak uważam o Pana pierwszym komentarzu, jak również o Pana odpowiedzi do użytkownika @pozyton . Nie zminusuję tego niżej, bo i tak ma Pan tam 0.00$ i raczej pod tak mało popularnym postem nie dostanie Pan istotnych plusów po 3 dniach. Nawet usunę ten minus z pierwszego komentarza, ale tylko jednorazowo. Droga do dyskusji w takim bzdurnym temacie jest dla mnie zamknięta :) Pozdrawiam i proszę nie promować w przyszłości takich treści w komentarzach pod moimi postami. Z góry dziękuję.

Określanie za bzdurne czegoś z czym się nie nie rozumie to norma. Natomiast do rzeczowej dyskusji i przełamania własnych stereotypów już jest trudniej prawda? Mam prośbę, mam w nosie plusy i minusy bo to g...ne profity - chodziło mi raczej o zasadę, dlatego proszę o zablokowanie trampmada. Nie życzę sobie abym był czytany przez malo tolerancyjne osoby bez wyobraźni, wiedzy i przygotowania, dla których merytoryczna dyskusja kończy się na określeniu "bzdura".

Nie czytam Pana profilu, dlatego nie ma sensu go zablokowywać.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58085.08
ETH 2337.41
USDT 1.00
SBD 2.37