You are viewing a single comment's thread from:

RE: Regulowanie Steemita

in #polish6 years ago

Niedawno czytałem rodzaj poradnika w którym autor radził żeby nie poruszać tematów związanych z religią, rasizmem, antysemityzmem itp. Akurat żaden z tych tematów mnie nie interesuje. Jestem tu po to aby rozmawiać z ludźmi interesującymi się fotografią. Jeżeli nie jestem rasistą to z własnego wyboru ale jeżeli ktoś zabrania mi być rasistą to wtedy rodzi się we mnie sprzeciw. Zaniepokoiło zdanie zamieszczone powyżej "Na zachodzie steemitem rządzą wieloryby - nie podobasz im się to będą cię flagować i stracisz wszystko. " nie wiem czy jest to tylko żart, czy jest w tym trochę prawdy. Jak pisałem jestem tu zupełnie nowy i jak na razie czuję się trochę zagubiony.

Sort:  

Masz może jakiś link do tego poradnika?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46