You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza Techniczna #21

in #polish6 years ago (edited)

I tutaj napiszę coś bardzo kontrowersyjnego dla niektórych z Was. Rynek stal się dla mnie całkiem czytelny, dlatego ostatnio gram na longa o bardzo krótkim stop lossie.

@uzamkniete A wydawało mi się, że już definitywnie wycofałeś się z rynku krypto.. :)

Dzięki za zaproszenie, bardzo chętnie bym się pojawił, ale w tym momencie mój przyjazd stoi pod znakiem zapytania. :c

Co do Ripple, może trochę przesadziłem z horyzontem czasowym tego wzrostu, nie wziąłem pod uwagę styczniowego defetyzmu na rynkach oraz zawirowań w Azji, niemniej utrzymuję moją prognozę - Ripple przekroczy 4, a nawet 5 $ do maja. Pomiędzy majem, a czerwcem powinien nastąpić wyraźny wzrost na rynku - BTC może przebić magiczną barierę 50 k. W tym okresie nastąpi także "pompa" na coiny z dobrym zapleczem merytorycznym: ARK, Enigma, XLM, VEN, BAT, EOS, Monero, XRB, ELF.

Nigdy nie byłem wielkim entuzjastą Ripple z powodu tego kto stoi za tym projektem, osobiście wspieram Stellara i inwestuje w ten projekt z pełnym przekonaniem; zaś wejście w partnerstwo z IBM i FairX powinno dać wymierny efekt już w lutym.

Mam dziwne wrażenie, że jedyną podstawą dla pewnej części inwestujących w krytpowaluty jest wiara w wieczne wzrosty.

Szanuję twoją opinię, ale w mojej ocenie popełniasz błąd stosując klasyczne wskaźniki giełdowe do oceny rynku krypto, który dopiero raczkuje i jest wciąż bardzo odległy od nasycenia. Poczekajmy aż market cap przekroczy 5 biliardów USD. :)

Sort:  

Klasyczne wskaźniki giełdowe działają, dlatego z nich korzystam :)

Poczekajmy aż market cap przekroczy 5 biliardów USD. :)

Możemy dłuuuugo czekać :)

BTC może przebić magiczną barierę 50 k

Nie wydaje mi się, ale to moja opinia

A wydawało mi się, że już definitywnie wycofałeś się z rynku krypto.. :)

Zdecydowana część środków została już wycofana, to czym operuję to na prawdę niewielkie środki ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37