Telekineza jest możliwa, oto dowód...

in #polish6 years ago

Nagrałem ten film jakiś czas temu, aby zademonstrować moc jaką posiadłem po długiej praktyce medytacji. Nagle pojawiła się u mnie spontaniczna zdolność przesuwania przedmiotów na odległość. Jako dowód, przedstawiam powyższy film.

Co, nie wierzysz?

Ok, to tylko żart z mojej strony. Ale skoro już tu jesteś i chcesz poznać prawdę, zapraszam Cię do przeanalizowania tematu. Spróbuj zgadnąć, jakim sposobem udało mi się poruszyć wahadełkiem w szczelnie zamkniętym pojemniku. Zwróć uwagę na każdy szczegół i opisz swoją wersję w komentarzu.

Jeżeli, co najmniej 10 osób napisze swoje odpowiedzi w komentarzach pod artykułem, to zdradzę Wam, jak i Wy możecie poruszać przedmiotami na odległość...

A tymczasem bawcie się dobrze i zgadujcie! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68523.63
ETH 3260.51
USDT 1.00
SBD 2.66