🙈🙉🙊Skąd wziąć i jak dodawać emoji?

in #polish6 years ago (edited)

Małpka

Kilka dni temu zauważyłem, że niektóre osoby dodają w tytułach swoich artykułów obrazki 🍓🍉🍒. Temat niby błahy, ale czasami może się przydać, zwłaszcza, że przyciąga uwagę i cieszy oko, co przy dużej ilości artykułów może pomóc w dotarciu do czytelników.

Z uwagi na to, że część moich publikacji skierowana jest do rodziców i dzieci 👨‍👩‍👧, zechciałem dowiedzieć się jak i gdzie można je znaleźć 🤔. Widywałem wcześniej podobne emotki w różnych miejscach, ale szczerze przyznam, że napotkałem na trudność w odnalezieniu ich bazy nawet przez zapytania do wujka Google🔍.
W końcu udało mi się znaleźć obszerną 📚 bazę emoji na różne okazje:
💡 https://emojipedia.org/

Wystarczy wybrać emotkę, skopiować i wkleić w wybrane miejsce w artykule.

Miłej zabawy! 😊

Sort:  

Mało tekstu, nawet za mało jak na pl-artykuly ... Dodatkowo jest dodatek do przeglądarki, który dodaje emoji dla Steemit

Jeśli kogoś interesuje lista, w której symbole od razu widać na stronie . Pogrupowane w kategorie, ale bez zbędnych opisów. Dlatego szybko się znajduje i łatwo kopiuje.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67