Uwaga na kryptowalutowe piramidy finansowesteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)


Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem przeciwnikiem wszechobecnej biurokracji, blokowaniem inicjatyw i wielokrotnym podatkom w naszym kraju, ale...

... obecnie nie jest dobrze, oszuści wykorzystują je do praktycznie jawnego okradania ludzi i mam wrażenie, że przestępstwa z udziałem kryptowalut są bagatelizowane z powodu braku przepisów.

na takie i podobne ogłoszenia można się natknąć w sieci, pojawiają się cyklicznie najstarsze, znalazłem z listopada 2017 i umówmy się, od razu widać, że coś tu jest nie tak i teoretycznie tylko dziecko jest w stanie na to nabrać.
Opowiedziałem na ogłoszenie :)

Streścić je można tak :"Czym to się różni od piramidy finansowej? - To matryca" i na samym końcu bezczelnie "czy ma to znaczenie jesli zarabia sie na tym pienaidze 🙂".

Jest to typowa piramida finansowa gdzie wpłacasz równowartość około 100zł i musisz znaleźć dwóch frajerów współpracowników na swoje miejsce i zaczyna (o ile!) do Ciebie spływać drobny procent profitów od nastepnych wykorzystywanych ludzi powoli spłacając Twoją głupotę "inwestycje", a zarabiają przede wszystkim twórcy u góry piramidy

Wydaje mi się, że ten problem pokazuje wyraźnie dlaczego regulacje statusu prawnego kryptowalut powinny mieć dobry wpływ na nie i przyciągnąć więcej ludzi do inwestowania.

Pozdrawiam cała społeczeność,
Tomek

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64866.50
ETH 2555.14
USDT 1.00
SBD 2.65